Loading...
/ZESPÓŁ
ZESPÓŁ2019-03-02T14:21:06+00:00

DYREKCJA / IB KOORDYNATOR

christine2

Ms. Christine Mamo

This is my fourth year at The Canadian School of Warsaw,  third year as IB coordinator and my first year as the School’s Principal. I am from Sydney, Australia and lived there all my life until moving to Warsaw in January 2014. I have a Bachelors Degree in Speech Pathology, A Master of Arts in Ancient History and a Diploma for Teaching English as a Foreign Language. I have also completed “Making the PYP Happen” as part of my IB professional development. I have worked for 14 years in the area of Speech Pathology and Education with both adults and children.

I am a strong believer in holistic education and recognizing the talents of each and every student and using methods that allow students to use and develop their talents in the classroom. I am relishing the opportunity that has been given to me this year in my role as IB coordinator across all three sites, developing relationships with all staff and reigniting their enthusiasm in the PYP and transdisciplinary education. The role has been challenging but it appeals to my high achieving personality and strong work ethic.

On a personal note I love going to the movies, listening to music and traveling. My thirst to see the world and appreciate it’s history in particular has been abated somewhat since moving to Poland as the world, particularly Europe is much closer. As such I have been able to visit many places since coming here and experience different cultures. I love my home and Sydney will always be my home but it is literally on the other side of the world compared to so many places.

ADMINISTRACJA

Koordynator biura: Iwona Wojacka secretary@canadian-school.pl
Ochrona: Wojciech Samojluk
Kierownik ds. Czystości i zaopatrzenia: Bożena Zalewska

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.

PSYCHOLOG SZKOLNY

Maciej Sandomierski

Jestem absolwentem Psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Jestem również trenerem I i II stopnia dzięki ukończeniu Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego oraz Studium Treningu Interpersonalnego w Ośrodku INTRA. 

Obecnie kończę studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne, oraz studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. 

Przed dołączeniem do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie pracowałem również jako nauczyciel wspierający, nauczyciel specjalista, oraz wychowawca. Jednym z przedmiotów, których nauczałem w tym czasie była etyka, która jest również przedmiotem, którego obecnie uczę w klasach I-III. Oprócz nauczania organizowałem i prowadziłem Psychologiczną Akademię Młodzieży. Prowadzę warsztaty rozwoju społecznego dla dzieci i młodzieży.

Czas wolny lubię poświęcać na – spotkania z przyjaciółmi, słuchanie muzyki oraz aktywność sportową.

WYCHOWAWCY KLAS

Irina

Klasa 1 M
Irina Pawul

Jestem członkiem Canadian School of Warsaw od sierpnia 2014 r. Uczę na poziomie klas 1 i 3. Moje ogólne doświadczenie pracy w międzynarodowych szkołach przekracza ponad 10 lat. Moje wykształcenie obejmuje tytuł magistra edukacji międzynarodowej i tytuł licencjata z filologii angielskiej. Dodatkowo przeszłam szereg szkoleń i warsztatów, dlatego biegle poruszam się w programie PYP, zgodnie ze standardami IB.

Cynthia 01

Klasa 2
Cynthia Rudwick
To jest mój 6 rok w Canadian School of Warsaw i mój trzeci rok w II klasie.  Kocham szkołę i jej uczniów oraz tę niesamowitą społeczność.

Zrozumienie dzieci i interakcja z nimi to moja pasja na której skupiam ogromną części mojego życia. Wszystkie dzieci są naturalnie głodne wiedzy, ponieważ tak naprawdę są ciekawe świata, który je otacza. Jako nauczyciel czuję, że moją misją jest aby obudzić tą ciekawości i dalsze inspirowanie tego pięknego cudu. Każde dziecko ma w sobie pokłady potencjału i przez to chcę być aktywną częścią pokazywania im tego, do czego są naprawdę zdolni.

Kiedy nie uczę, lubię odkrywać naturę. Piesze wycieczki, jazda na rowerze, kemping … wszystko, co pozwala nam cieszyć się piękną Polską. Lubię też podróże i miałem szczęście odwiedzić wiele niesamowitych krajów. Właśnie ta miłość do podróżowania i poznawania różnych kultur sprawiła, że postawiłam na pierwszym miejscu edukację, kładąc nacisk na nauczanie zróżnicowanych grup językowych.

Adam 01

Klasa 3
Adam Black

Dorset born and bred, I am a native English speaker from the south of England, a proud father of three and a long standing member of the Canadian School team, having spent the past twelve years working as a homeroom teacher at various grade levels, including those in preschool and primary.
A graduate from Bath Spa University, I have a BA (Hons) degree in Fine Art/Painting, am a MACTE accredited Montessori teacher and have a host of authorized IB qualifications from categories 1, 2 and 3, including Making the PYP Happen, Teaching and Learning, Action and Concept Based Learning.
Before moving to Poland, I worked as a freelance film and video maker – specializing in collaborative projects between local councils, schools and art galleries – and have recently been a featured artist in a Doodler’s Anonymous publication, as well as a second place winner in last year’s Millennium ‘Docs Against Gravity’ Photographic Competition.

Klasa 4 A
Adriaan Van Den Berg
Pochodzę z RPA i mieszkam w Warszawie od 2012 roku. Moja kariera zawodowa zaczęła się jako prawnik, jednak po kursie w Paryżu moje życie nabrało innego obrotu. Krótko uczyłem historii i języka afrykańskiego w angielskim liceum w RPA, a następnie przez kilka lat udzielałem prywatnych lekcji angielskiego w Warszawie. W sumie mam około siedmiu lat doświadczenia w nauczaniu grup wiekowych od 5 do 18 lat.

Jestem wielkim zwolennikiem strategii uczenia się opartych na projektach, które stanowią kluczową część programu IB. System PYP jest wciąż dla mnie nowością. Obecnie kończę kurs “Making the PYP happen”. Na zajęciach staram się wystawiać uczniów na rzeczywiste środowiska i wyzwania – ucząc ich odpowiedzialności społecznej, motywując ich do stania się prawdziwymi obywatelami świata. Najlepszą rzeczą w nauce jest dla mnie ciągłe uczenie się razem z uczniami. Uważam, że nauczyciel powinien nie tylko odgrywać rolę nauczyciela w klasie, ale także być zaangażowanym w proces uczenia się, tak jak on oczekuje od uczniów.

Klasa 5 
Joanna Kulik

Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z tytułem magistra filologii angielskiej. W trakcie studiów spędziłem kilka semestrów w Londynie, co było bardzo cennym i przyjemnym doświadczeniem. Uczę języka angielskiego od 10 lat, zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Dołączyłam do zespołu Canadian School w zeszłym roku i ukończyłem “Making the PYP Happen” w ramach rozwoju zawodowego IB.

Moim zdaniem jedną z najważniejszych zalet PYP jest zachęcanie uczniów do samodzielnego myślenia i wzięcia odpowiedzialności za własną naukę poprzez podejście oparte na dociekaniu.

Poza pracą lubię spędzać czas na świeżym powietrzu, szczególnie biegając i jeżdżąc na rowerze. Jestem także fanem podróży i zdrowego gotowania.

Klasa 6A
Wendell Ernstzen

Przez ponad dwie dekady byłem zaangażowany w edukację duchową u umysłową najmłodszych, prowadząc i zachęcając wszystkich, aby osiągnąć więcej i iść dalej. Miałem szczęście uczuć w szkole publicznej i prywatnej, od szkoły podstawowej do liceum we wszystkich moich głównych kierunkach uniwersyteckich z języka angielskiego, matematyki i sztuki. Uczenie się poprzez zabawę ma pierwszorzędne znaczenie dla dobrej edukacji. A dodając do tego dyscypline i szacunku do każdego i wszystkich, masz przepis na sukces.

Pochodzę z Zambii, większość mojego życia spędziłem w Kapsztadzie w Południowej Afryce. To naprawdę Miasto Matka, gdzie spotykają się dwa oceany i góra, Góra Stołowa, umieszczona centralnie w tym pięknym mieście. Moim sercem jest afryka. Steve Biko, Mahatma Gandhi i Nelson Mandela opisują i nadal funkcjonują w mojej filozofii i ścieżce życia. Miłość, szacunek, szczęście.

Klasa 6B
Urszula Jasieńska

Do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dołączyłam w kwietniu 2009 roku z ponad 5-letnim doświadczeniem za pasem, w nauczaniu języka angielskiego. Od tego czasu miałam okazję pracować z uczniami od 1 do 6 klasy. Ukończyłam English Teacher Training College i polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i szkoły podstawowej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Od zawsze lubiłam uczyć i szukać nowych narzędzi, metod i technologii do wykorzystania w klasie. Głównym moim priorytetem było pomaganie uczniom w rozwijaniu niezależności i motywacji do uczenia. Zawsze staram się ich zachęcić, by odnieśli sukces zdobywając nowe umiejętności, doświadczenia i wiedzę; aby odnieśli sukces wśród swoich pomysłów, a także aby byli odpowiedzialnymi i zaangażowani członkami swojego społeczeństwa.

Prywatnie, uwielbiam gotować, słuchać muzyki i chodzić na koncerty z moim mężem. Zbieram także książki z obrazkami, które mogę czytać nie tylko z moimi uczniami, ale także z moim synem Feliksem.

NAUCZYCIELE PRZEDMIOTOWI

Aga

Język polski
Agnieszka Kuć

Jestem absolwentką kierunku Wczesna edukacja i re-edukacja na Uniwersytecie Warszawskim. Brałam udział w szkoleniach takich jak: Kreatywność i krytyczne myślenie w edukacji i szkoleniach, Tworzenie PYP, Działanie w PYP, Nauczanie i uczenie się w PYP, Tworzenie programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży z ADHD, Promocja zdrowia i Kurs dramatyczny.

Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 14 lat. W tym czasie uczyłam języka polskiego, matematyki i nauk ścisłych na poziomie 1-3, co sprawiło mi ogromną radość. Lubię pracować w Kanadyjskiej Szkole ze względu na wymagające i wielokulturowe środowisko.

W tym roku szkolnym mam przyjemność być nauczycielem zintegrowanej edukacji na poziomie 2 i 3.

Język polski
Maciej Łokietek

Jestem absolwentem Wydziału Polskiego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jestem wykwalifikowanym nauczycielem i egzaminatorem w szkole podstawowej, prowadzę sesje szkoleniowe dla innych nauczycieli. W swojej karierze pracowałem w szkołach publicznych i prywatnych. Pracuję w Kanadyjskiej Szkole od 2011 roku jako nauczyciel języka polskiego i wychowawca. Przygotowuję uczniów do konkursów i olimpiad oraz organizuję egzaminy państwowe w szkołach. W naszej szkole uważam się za strażnika poprawnych form języka polskiego.

Jako typowy Bliźniak, interesuję się dosłownie we wszystkim. Chociaż w wolnym czasie czytam, odwiedzam duże europejskie miasta, studiuję ruchy musarów, spotykam się z moimi przyjaciółmi, a czasami mogę wydawać się nieco nudny (przynajmniej tak mi się wydaje).

Język polski
Kamila Sujkowska

Ukończyłam Uniwersytet Warszawski, gdzie studiowałam polonistykę i logopedię. W Canadian School of Warsaw jestem nauczycielem języka polskiego, polskim nauczycielem dla obcokrajowców i logopedą. Podczas lekcji języka polskiego rzadko siedzimy w klasie – dzięki książkom odkrywamy odległe krainy. Chcę, aby moi uczniowie w przyszłości byli kreatywnymi, odpowiedzialnymi i inteligentnymi ludźmi.

Obecnie jestem doktorantem Uniwersytetu Warszawskiego.

Specjalizuję się w dialektach języka polskiego.
Prywatnie kocham muzykę, teatr i jazdę na rowerze.

Język polski/ francuski dla obcokrajowców lub jako drugi język 
Joanna Popiołek

Ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim z tytułem magistra filologii francuskiej,  posiadam również dyplom za nauczania języka polskiego dla obcokrajowców lub jako drugi język.
Do zespołu Canadian School dołączyłam trzy lata temu, w październiku 2015 r .: najpierw do Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie jako Seniors asystent, potem do CSoW jako nauczyciel PFSL / francuski.
Podczas moich studiów jak i po nich miałam okazję pracować z dziećmi jako opiekun w Międzynarodowym Związku Przewodniczek i Skautów Europy.
Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i szkoły podstawowej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Poza pracą uwielbiam czytać, jeździć na rowerze i podróżować.

Bibliotekarka / język polski klasa 1
Aleksandra Chaliburda
Do zespołu Canadian School of Warsaw dołączyłam we wrześniu 2014.
Podczas moich pierwszych lat w Kanadyjskiej Szkole, zdobyłam duże doświadczenie pracując z dziećmi jako nauczyciel w szkolnej świetlicy i współprowadzący w klasie 1.
Ponadto ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim z tytułem licencjata w resocjalizacji z tytułu “Nauczanie dzieci z problemami behawioralnymi”. Uzyskałam tytuł magistra z wyróżnieniem w dziedzinie nauczania w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.
W tym roku mam przyjemność być bibliotekarką i nauczycielem języka polskiego w klasie pierwszej. Mocno wierzę w uczenie oparte na projektach, a moje podejście do edukacji polega dociekaniu, aktywnym uczeniu, które szanuje indywidualne potrzeby edukacyjne.
Bardzo się cieszę, mając możliwość codziennego łączenia mojego hobby z pracą.

Język francuski
Justyna Rejba- Chuba

To mój pierwszy rok w Canadian School of Warsaw, jednak nauczycielem języka francuskiego w pełnym wymiarze godzin jestem od ponad 12 lat, od nauczania w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach. Uczyłam również w Polsko-Francuskim Towarzystwie, prywatnej szkole językowej i szkole państwowej z programami MYP i IB.

Ukończyłam Centrum Nauczania Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego oraz edukację europejską z zakresu filologii (ukończone częściowo w Paryżu). Oprócz nauczania i wszystkiego, co francuskie, pasjonuję się także mediami i mam tytuł magistra dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim.

W wolnym czasie uwielbiam spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, czytać, gotować, oglądać filmy, uczyć się nowych rzeczy, podróżować, biegać i jeździć na rowerze.

Matematyka
Paulina Polakowska

Pracuję w Canadian School of Warsaw od 2015 roku. Ukończyłam studia na Politechnice Warszawskiej z tytułem magistra. Ukończyłam także studia pedagogiczne i posiadam certyfikat Cambridge w języku angielskim na poziomie B2. Brałam udział w szkoleniach takich jak: edukacja matematyczna dla przedszkolaków i najmłodszych, metody nauczania studentów z trudnościami w uczeniu się, zarys programowania, aktywne metody w nauczaniu matematyki.

W The CSoW jestem nauczycielem matematyki w klasach 4, 5 i gimnazjum a dodatkowo prowadzę klub kodowania.

Jestem matką 3-letnich bliźniaków – chłopca i dziewczynki. Bardzo entuzjastycznie podchodzę do zarządzania czasem i domowym budżetem.

Historia i Etyka
Adam Pielaszek

Moja przygoda z The Canadian School of Warsaw rozpoczęła się w listopadzie 2016 roku. Uczę historii, wiedzy o społeczeństwie i etyki. Mam tytuł licencjata z historii a teraz jestem na studiach magisterskich. Spędziłem też kilka lat na studiowaniu filozofii. Jestem licencjonowanym instruktorem karate i metod walki z prawie 30-letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci i młodzieży.

Wierzę w taki sposób nauczania historii, która raczej wyjaśnia procesy historyczne niż wymusza na uczniach uczenia się materiału na pamięć. Uwielbiam lekcyjne dyskusje: zadawanie pytań i uczenie dzieci.

Informacja osobista: jestem szczęśliwym mężem i dumnym ojcem dwóch wspaniałych synów. Uwielbiam podróże i zwiedzanie ciekawych miejsc z moją rodziną. Historia to moja pasja, ale też dzielę swój czas ze sztukami walki i muzyką klasyczną.

agnieszka_art

Sztuka
Agnieszka Kazała

Studiowałam historię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Pedagogikę i Sztukę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem aktywnym artystą wizualnym i nauczycielem sztuki. W swojej pracy łączę kwalifikacje artystyczne i pedagogiczne. Brałam udział w wielu wystawach indywidualnych i zbiorowych, a moje prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą. Obecnie jestem również zatrudniona jako nauczyciel sztuki w Centrum Kultury w Grójcu i współpracuję z Centrum Kultury w Górze Kalwarii.

Sztuka
Gabriela Wojciechowska

Czuję się zarówno artystą, jak i nauczycielem. Ukończyłam Wydział Sztuk Pięknych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie uzyskałam dyplom magistra w zakresie malarstwa i edukacji artystycznej. Zostałam również przeszkolona w zakresie Terapii Artystycznej w Centrum Studiów Podyplomowych Terapii i Szkolenia Uniwersytetu Warszawskiego. Przez 14 lat pracowałam jako wykwalifikowany nauczyciel sztuki w szkołach prywatnych w Warszawie, z CSoW od 2011 roku na pokładzie. Niedawno zainteresowały mnie warsztaty dla dzieci i dorosłych opart na pytaniach o historię lokalną, gdzie zawsze staram się zaangażować uczestników do poszerzania kreatywnych umiejętności.

Anna S

Technika
Anna Zarębska-Słomka

Ukończyłam liceum sztuk pięknych, studia podyplomowe “Nauczanie sztuk wizualnych” na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydział Historii Sztuki Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Znajomość sztuki jest moją pasją, którą chętnie dzielę się z dziećmi i młodzieżą. Najbardziej lubię nasze podróże w czasie które pozwalają odkrywać starych mistrzów ciekawych i niekonwencjonalnych technik. Razem z moimi uczniami cieszę się, widząc każdą nową umiejętność, każdy udany eksperyment artystyczny i każdą wystawę swoich wspaniałych dzieł. To przygoda, która nigdy się nie nudzi!

Muzyka kl. 1-5
Katarzyna Boruta

Moja przygoda z muzyką zaczęła się od lekcji gry na fortepianie w Szkole Muzycznej w Białymstoku, kiedy miałam 8 lat. Śpiewałam tam także w kobiecym chórze “Schola Cantorum Bialostociensis” przez ponad 9 lat. Następnie przeniosłam się do Warszawy, gdzie ukończyłam Akademię Muzyczną F. Chopina z tytułem magistra sztuki (śpiewak operowy, mezzosopran). Ukończyłam także Szkołę Pedagogiczną w Akademii Muzycznej w Poznaniu. F. Chopin. Od tamtego czasu pracowałam w Prywatnej Szkole w Konstancinie – Jeziornie (nauczanie przedszkola, szkoły podstawowej i liceum) przez 5 lat. Dalsze dwa lata spędziłam pracując w dwóch innych szkołach międzynarodowych w Warszawie.

Zaczęłam uczyć w Canadian School of Warsaw 10 lat temu. Po 7 latach miałam “małą” przerwę, ponieważ moje 3 urocze córki “zdecydowały” się urodzić. Teraz jestem najszczęśliwszą mamą Hani, Heli i Mili i uważam, że muzyka jest najlepszym “językiem”. To “serce” wszystkich dyscyplin artystycznych.

Muzyka kl. 6-8
Anna Dyś

Jestem absolwentką klawesynu w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu klawesynu i muzyki kameralnej w Royal Conservatory w Brukseli. A jeśli chodzi o nauczanie, jestem dyplomowanym nauczycielem muzyki.

Moje doświadczenie pedagogiczne liczy już 18 lat pracy z uczniami kilku międzynarodowych szkół w Warszawie. Prowadzę również zajęcia fortepianowe w Warszawskiej Szkole Muzycznej Nutka.

Dołączyłam do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dwa lata temu. Na moich zajęciach uwielbiam dzielić się i odkrywać wraz z uczniami wszystkie tajniki świata muzyki. Staramy się łączyć wiedzę i praktykę. Za każdym razem, kiedy jest to możliwe, angażuję naszych studentów w projekty artystyczne i muzyczne, aby umożliwić im odkrywanie ich talentów.

Mówiąc o sobie, lubię czytać książki i podróżować. Szczególnie interesuje mnie kultura grecka w stopniu, w jakim nauczyłam się greki, aby móc się komunikować i  poznawać bogactwo greckiej historii i społeczeństwa.

Język angielski
Michał Religa