DYREKTOR / KOORDYNATOR IB (urlop macierzyński)

christine2

Christine Mamo

W Kanadyjskiej Szkole w Warszawie pracuję już piąty rok; czwarty rok jako koordynator IB, a drugi – jako dyrektor szkoły. Pochodzę z Sydney w Australii i mieszkałam tam przez całe życie do czasu przeprowadzki do Warszawy w styczniu 2014 r. Mam tytuł licencjata z logopedii, magistra historii starożytnej oraz dyplom z nauczania języka angielskiego jako obcego. Ukończyłam również szkolenie „Making the PYP Happen” w ramach rozwoju zawodowego w zakresie IB. Od 14 lat pracuję w obszarze logopedii i edukacji zarówno z dorosłymi, jak i dziećmi.

Mocno wierzę w edukację holistyczną i odkrywanie talentów każdego ucznia oraz metody, które pozwalają uczniom wykorzystywać i rozwijać ich zdolności w klasie. Cieszę się z możliwości, którą otrzymałam jako koordynator IB we wszystkich trzech lokalizacjach – umacniania relacji ze wszystkimi pracownikami i rozniecania ich entuzjazmu dla PYP i edukacji transdyscyplinarnej. Rola ta jest wymagająca, ale odpowiada mojej ambicji i wysokiemu poziomowi etyki pracy.

Prywatnie uwielbiam chodzić do kina, słuchać muzyki i podróżować. Moje pragnienie zwiedzania świata i odkrywania w szczególności jego historii osłabło nieco od czasu przeprowadzki do Polski, ponieważ świat, a zwłaszcza Europa, jest teraz znacznie bliżej. Kocham Sydney, które zawsze będzie moim domem, ale teraz mieszkam dosłownie po drugiej stronie globu, gdzie mogę zwiedzać rozmaite miejsca i poznawać różne kultury.

DYREKTOR

Justyna Rejba-Chuba

Dyrektor, nauczyciel języka francuskiego (klasy 7-8)

Jestem wszechstronnym pedagogiem z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Od czterech lat mam przyjemność należeć do zespołu Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej, gdzie uczę języka francuskiego i jestem opiekunem stażu. Stworzyłam również francuski program nauczania dla programu IB „Middle Years Programme” (MYP).

Po ukończeniu Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych w Warszawie zostałam wykwalifikowanym nauczycielem z uprawnieniami częściowo zdobytymi w Paryżu. Posiadam również tytuł magistra dziennikarstwa i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego.

Oprócz pełnienia obowiązków organizacyjnych i administracyjnych, jako dyrektor jestem odpowiedzialna za wdrażanie wszelkich procedur, ciągły rozwój akademicki szkoły oraz jej dobry wizerunek.

Skupiam się przede wszystkim na naszych najmilszych uczniach: na ich potrzebach, rozwoju i dobrym samopoczuciu. Słyszę głos każdego ucznia i zapewniam mu odpowiednie wsparcie.

Ułatwiam współpracę i komunikację, doglądam prowadzenia placówki na co dzień i zapewniam bezpieczne, pełne szacunku i pozytywne środowisko nauczania i uczenia się. W ten sposób podtrzymuję pozytywne relacje między wszystkimi członkami społeczności szkolnej. Jestem także oddana ideom przejrzystości i uczciwości.

Prywatnie jestem dumną matką i uwielbiam spędzać czas z moją córką, rodziną i przyjaciółmi. Poza tym lubię kino światowe oraz czytanie, gotowanie i dbanie o formę.

WICEDYREKTOR

Adam Black

Wicedyrektor, wychowawca klasy 1B

Jestem native speakerem języka angielskiego, urodzonym i wychowanym w Dorset w południowej Anglii, dumnym ojcem trójki dzieci i wieloletnim członkiem zespołu Kanadyjskiej Szkoły. Po szesnastu latach pracy jako wychowawca na różnych poziomach, oprócz funkcji wychowawcy klasy 1B od niedawna pełnię również funkcję wicedyrektora szkoły.

Jestem absolwentem Bath Spa University, posiadam tytuł licencjata (z wyróżnieniem) w dziedzinie sztuk pięknych/malarstwa, jestem akredytowanym nauczycielem Montessori MACTE i posiadam szereg kwalifikacji IB z kategorii 1, 2 i 3, w tym Making the PYP Happen, Teaching and Learning, oraz Action and Concept Based Learning.

Zanim zamieszkałem w Polsce, pracowałem jako niezależny twórca filmów i wideo, specjalizujący się we wspólnych projektach samorządów lokalnych, szkół i galerii sztuki. Współpracowałem również przy jednej z publikacji Doodlers Anonymous oraz zająłem drugie miejsce w zeszłorocznym Konkursie Fotograficznym Millennium „Docs Against Gravity”.

KOORDYNATOR IB

Irina Pawul

Koordynator programu IB, wychowawca klasy 1A

Do zespołu Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej dołączyłam w sierpniu 2014 roku jako wychowawczyni klasy 1 i 3, a w styczniu 2021 roku z radością objęłam rolę koordynatora programu IB PYP w Kanadyjskiej Szkole.

Jako nauczyciel realizujący i wdrażający program Primary Years Programme (PYP) od 2005 roku, mocno wierzę w naszą umiejętność do rozwijania w uczniach dociekliwości, kompetencji i troskliwości, tak aby dzięki zrozumieniu i szacunkowi dla innych kultur mogli oni zbudować spokojniejszy świat.

Moje wykształcenie obejmuje tytuł magistra edukacji międzynarodowej na Framingham State University w USA oraz licencjat z filologii angielskiej w Kijowskim Instytucie Humanistycznym na Ukrainie. Dodatkowo, poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i warsztatach na całym świecie stałam się biegłym praktykiem PYP, realizującym najnowsze standardy IB, a moja filozofia edukacyjna jest zgodna z moim podejściem do życia: „Powiedz mi, a zapomnę, naucz mnie, a być może zapamiętam, zaangażuj mnie, a nauczę się” – B. Franklin.

W skrócie, kierowanie rozwojem uczniów sprawia mi ogromną radość, w życiu prywatnym natomiast moją pasją są podróże i aktywny styl życia.

WYCHOWAWCY KLAS

Klasa 2
Alessandra Pastor

In my second year at The Canadian School of Warsaw, and I am very excited to be joining Grade 2 as their homeroom teacher!

I am from the state of Massachusetts in the U.S.A, but have been teaching grades 1-3 in Warsaw for the past four years. I also taught for one year in the U.S.A. prior to moving to Poland. I have a Bachelor’s Degree in both elementary and general special education, and I enjoy participating in courses that further my professional knowledge.

I come from a family of teachers, and therefore, education has been a prominent part of my life for as long as I can remember. I find it so rewarding to help each and every child reach his/her full potential both academically and social-emotionally.

I love living and working in Warsaw because I have the opportunity to travel throughout Poland and other fascinating countries as well. When I am not teaching, I enjoy traveling, reading, and exploring the outdoors.

Klasa 3
Jessica Schuitemaker

I have joined the Canadian School of Warsaw team in 2019 and it has already been an amazing journey.

I was born in Canada and raised bilingual in Poland. I hold a degree in English Philology from the University of Warsaw and a Postgraduate Certificate in Education from Nottingham University.

My inspiration to become a teacher started early on when I became a big sister to three amazing siblings that are 11, 17 and 20 years younger than me. As a teenager I loved guiding, teaching and helping them to grow and develop. This, I believe, has made me the educator I am today.

Klasa 4
Paul Watson

This is my fifth-year teaching in Poland. Born in England, I am a native English speaker. This is my second academic year at the Canadian primary school. With great enthusiasm I joined the team in February this year, and I taught grade 5. This school year I am the grade 4 Homeroom teacher and I am also the English acquisition teacher. Back in the UK I taught, English, Math’s, and Engineering and I was the program leader for a project inspiring young people back into education.

Enabling young people to grasp the foundational knowledge and skills that they will use for the rest of their lives is a wonderful gift. Good education is, in my belief, the single most important thing. I was first inspired to pursue a teaching career after teaching English in Poland more than eight years ago. Confidence and good communication skills have continuously helped me to interact well with people. I have a passion for raising aspirations and helping people reach their full potential.

Klasa 5
Giles Martin

This is my second year at The Canadian School.

I am from Scarborough, UK though thankfully I don’t have a Yorkshire accent as that can be very difficult to understand.

I have been teaching in Warsaw for almost 5 years. Throughout that time I’ve taught in various private schools across the city. I have also prepped children/adults for their Cambridge examinations.

Before being a teacher, I used to coach children and adults how to climb and kayak. I worked as a climbing instructor in England for a few years before heading out to America to teach children over there for a year. However, you soon find working outdoors in the winter can be challenging, let alone cold. Henceforth, using my University Degree I made the transition into teaching and haven’t looked back since.

Klasa 6
Wendell Ernstzen

For more than 2 decades I’ve been involved in the education of young minds and spirits, guiding and encouraging all to achieve more and go further. Having the good fortune of teaching in public and private school, from primary through to grade 12 in all my major university subjects of English, Mathematics and Art. Learning through fun is paramount to good education. Add a touch of discipline and respect for one and all, and you have a recipe for success.

Originally from Zambia, I was raised most of my life in Cape Town, South Africa. Truly the Mother City, where two oceans meet and having a mountain, Table Mountain, placed centrally in this beautiful city. My heart is African. Steve Biko, Mahatma Gandhi and Nelson Mandela featured, and still feature, in my philosophy and life path. Love, respect, happiness.

Matematyka, klasa 7-8, chemia
Paulina Polakowska

Pracuję w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie od 2015 roku jako nauczyciel matematyki i chemii. Ukończyłam studia na Politechnice Warszawskiej oraz na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Ukończyłam szkolenia z zakresu edukacji matematycznej najmłodszych, metod pracy z uczniami ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, nowoczesnych metod nauczania matematyki, programowania w języku Scratch.

W Szkole Kanadyjskiej koordynuję większość konkursów matematycznych i chemicznych, prowadzę zajęcia z uczniami zdolnymi, przygotuję uczniów do egzaminów końcowych z matematyki oraz jestem administratorem Dziennika Elektronicznego Librus.

Prywatnie jestem dobrze zorganizowaną mamą bliźniaków – chłopca i dziewczynki. Bardzo entuzjastycznie podchodzę do zarządzania czasem i domowym budżetem.

Klasa 7
Maciej Łokietek

Jestem absolwentem Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jestem wykwalifikowanym nauczycielem i egzaminatorem w szkole podstawowej, prowadzę sesje szkoleniowe dla innych nauczycieli. W swojej karierze pracowałem w szkołach publicznych i prywatnych. Pracuję w Kanadyjskiej Szkole od 2011 roku jako nauczyciel języka polskiego i wychowawca. Przygotowuję uczniów do konkursów i olimpiad oraz organizuję egzaminy państwowe w szkołach. W naszej szkole uważam się za strażnika poprawnych form języka polskiego.

Jako typowy Bliźniak, interesuję się dosłownie wszystkim. Chociaż w wolnym czasie czytam, odwiedzam duże europejskie miasta, studiuję ruchy musarów, spotykam się z moimi przyjaciółmi, czasami mogę wydawać się nieco nudny (przynajmniej tak mi się wydaje).

Urszula Jasieńska (URLOP MACIERZYŃSKI)

Do zespołu Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dołączyłam w kwietniu 2009 roku z ponad pięcioletnim doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego. Od tego czasu miałam okazję pracować z uczniami od klas 1 do 6. Ukończyłam Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego oraz Wydział Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Od zawsze lubiłam uczyć i zawsze poszukuję nowych narzędzi, metod i technologii do wykorzystania w klasie. Głównym moim priorytetem jest pomaganie uczniom w rozwijaniu samodzielności i motywacji do nauki. Zawsze staram się zachęcać ich do odnoszenia sukcesów w zdobywaniu nowych umiejętności, doświadczenia i wiedzy, do efektywnego przekazywania swoich pomysłów, a także odpowiedzialności i zaangażowania w życie ich społeczności.

Prywatnie uwielbiam gotować, słuchać muzyki i chodzić na koncerty z mężem. Zbieram także książki z obrazkami, które mogę teraz czytać nie tylko z moimi uczniami, ale także z synem Feliksem.

NAUCZYCIELE PRZEDMIOTOWI

Nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego/ Koordynator programu nauczania wczesnoszkolnego
Aleksandra Chaliburda

Do zespołu Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dołączyłam we wrześniu 2014r.

Ukończyłam Wydział Resocjalizacji ze specjalnością Nauczanie dzieci z problemami behawioralnymi. Oprócz tego, uzyskałam tytuł magistra w na Wydziale Pedagogiki w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Oba kierunki ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim.

Mocno wierzę w nauczanie metodą projektu, a moje podejście do edukacji zakłada naukę opartą na mocnej i pozytywnej relacji między nami oraz aktywnym, samodzielnym odkrywaniu, które uwzględnia indywidualne potrzeby edukacyjne dzieci. Chcę, żeby moi uczniowie wierzyli w siebie i nie bali się podejmowania wyzwań. Bardzo się cieszę, że mam możliwość codziennego łączenia mojej pasji z pracą.

Język polski
Kamila Sujkowska (URLOP MACIERZYŃSKI)

Ukończyłam Uniwersytet Warszawski, gdzie studiowałam polonistykę i logopedię. W Kanadyjskiej Szkole w Warszawie jestem nauczycielem języka polskiego w klasach 4-6. Podczas lekcji języka polskiego rzadko siedzimy w klasie – dzięki książkom odkrywamy odległe krainy. Chcę, aby moi uczniowie w przyszłości byli ludźmi kreatywnymi, odpowiedzialnymi i inteligentnymi.

Obecnie jestem doktorantką Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuję się w dialektach języka polskiego.

Prywatnie kocham muzykę, teatr i jazdę na rowerze.

Język polski klasy 4-6, PFL, klasy 7-8
Joanna Kutyła

Studiowałam filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w literaturze i kulturze polskiej w perspektywie europejskiej i światowej, nauczaniu i języku, literaturze, ze specjalizacją redaktorsko-wydawniczą.

Oprócz zamiłowania do literatury i pracy z tekstem moją pasją jest nauczanie i kształtowanie świadomości językowej studentów.

W Kanadyjskiej Szkole Podstawowej będę uczyć języka polskiego w klasach 4-6 oraz języka polskiego dla obcokrajowców w klasach 7-8.

Język polski, klasy 7-8, PFL, klasy 5-6
Maciej Łokietek

Ukończyłem polonistykę na WSP w Bydgoszczy (obecnie UKW w Bydgoszczy). Poza tym skończyłem podyplomowe studia z nauczania języka polskiego jako obcego. Jestem egzaminatorem języka polskiego po szkole podstawowej, swego czasu prowadziłem szkolenia dla przyszłych egzaminatorów z ramienia OKE w Gdańsku. Przez 10 lat pracowałem w szkole publicznej i w sumie kilkanaście lat w placówkach niepublicznych w Warszawie.

W naszej szkole pracuję od 2011 r. jako nauczyciel języka polskiego i wychowawca. Uważam się za strażnika poprawnych form języka polskiego i dlatego wszystkich zawsze poprawiam.

Jako typowy Bliźniak, interesuję się dosłownie wszystkim. W wolnym czasie przede wszystkim czytam, słucham muzyki, odwiedzam duże europejskie miasta, oglądam dzieła mistrzów malarstwa i spotykam się przy kawce z przyjaciółmi.

Język francuski, klasa 1
Margot Nowak

Nazywam się Margot Nowak. Pochodzę z malowniczego miasteczka Frybourg w Szwajcarii i jestem absolwentką Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW na Wydziale Filologii.

Mam duże doświadczenie w nauczaniu dzieci francuskiego. Jestem członkiem Instytutu Francuskiego w Polsce. Uczyłam w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Francuskiej i jako wychowawczyni w szkole publicznej byłam odpowiedzialna za edukację z j. francuskiego ponad setki dzieci na wszystkich poziomach. Od ośmiu lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego w CSW.

Przygodę z Przedszkolem rozpoczęłam pięć lat temu. Brałam udział w szkoleniach IB i warsztatach metodycznych, takich jak Action in the PYP, Concept-Based Learning and Assessment in the PYP.

Nadal rozwijam swoje umiejętności w Instytucie Lingwistyki Stosowanej (ILS) Uniwersytetu Warszawskiego, który jest niezależną jednostką badawczo-szkoleniową, kształcącą tłumaczy, lingwistów i nauczycieli języków obcych.

Język angielski
Wendell Ernstzen

For more than 2 decades I’ve been involved in the education of young minds and spirits, guiding and encouraging all to achieve more and go further. Having the good fortune of teaching in public and private school, from primary through to grade 12 in all my major university subjects of English, Mathematics and Art. Learning through fun is paramount to good education. Add a touch of discipline and respect for one and all, and you have a recipe for success.

Originally from Zambia, I was raised most of my life in Cape Town, South Africa. Truly the Mother City, where two oceans meet and having a mountain, Table Mountain, placed centrally in this beautiful city. My heart is African. Steve Biko, Mahatma Gandhi and Nelson Mandela featured, and still feature, in my philosophy and life path. Love, respect, happiness.

Matematyka kl. 4-6
Paweł Żaczek

Jestem absolwentem fizyki na Uniwersytecie Warszawskim (licencjat) oraz astrofizyki na Uniwersytecie Warszawskim (magister). W Szkole Kanadyjskiej uczę matematyki w klasach 4, 5 i 6. Na co dzień jestem również nauczycielem fizyki.
Nauczanie to moja pasja. Na swoich lekcjach pokazuję, jak rozwiązywać problemy, zrozumieć świat i prawa nim rządzące. Edukacją, nie tylko szkolną, zajmuję się od ponad 10 lat.
Interesuję się astronomią, dlatego też w wolnych chwilach obserwuję gwiazdy.

Przyroda / Biologia / Geografia
Bartłomiej Wrona

I am a geographer specializing in hydrology and meteorology with special interest in water management in urban areas. I have finished Geography at Maria-Curie Skłodowska University in Lublin and now it is time for me to continue journey at the University of Warsaw.

I believe that the teacher during their class should be the one that says the least. It is up to the students to find out what is going on around them and simply be curious about world around them. To ask questions, to try something on their own – finally the whole world is new for them and thus the teacher should be the guide, helping to find the right way to understand environment.

Fizyka
Magdalena Szczygieł

Geografia
Ewa Wink

WOS / Historia
Marcin Gostkowski

Mam tytuł magistra historii ze specjalizacją nauczycielską z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz magistra archeologii z Uniwersytetu Warszawskiego. W 2011 roku studiowałem w Granadzie w Hiszpanii. W latach 2010-2019 uczestniczyłem w projektach archeologiczno-edukacyjnych na Cyprze, w Libanie, Izraelu, Egipcie, Francji, Hiszpanii, Jordanii, Gruzji, Armenii, Ukrainie, Anglii i Norwegii.

Chcę dzielić się ze swoimi uczniami doświadczeniem z całego świata i pasją do badania i odkrywania przeszłości – dlatego zdecydowałem się zostać nauczycielem historii. Od 2013 roku pracuję w szkołach podstawowych jako nauczyciel historii i instruktor zajęć pozalekcyjnych dla dzieci o charakterze archeologicznym, w 2018 roku nagrodzonych Warszawską Nagrodą Edukacji Kulturalnej.

agnieszka_art

Plastyka
Agnieszka Kazała

Studiowałam Historię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, oraz Pedagogikę i Sztukę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem aktywną artystką wizualną i nauczycielką sztuki. W swojej pracy łączę kwalifikacje artystyczne i pedagogiczne. Brałam udział w wielu wystawach indywidualnych i zbiorowych, a moje prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą. Obecnie jestem również zatrudniona jako nauczycielka sztuki w Centrum Kultury w Grójcu i współpracuję z Centrum Kultury w Górze Kalwarii.

Anna S

Plastyka / Technika / Religia
Anna Zarębska-Słomka

Ukończyłam liceum sztuk pięknych, studia podyplomowe “Nauczanie sztuk wizualnych” na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydział Historii Sztuki Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Znajomość sztuki jest moją pasją, którą chętnie dzielę się z dziećmi i młodzieżą. Najbardziej lubię nasze podróże w czasie, które pozwalają odkrywać starych mistrzów ciekawych i niekonwencjonalnych technik. Razem z moimi uczniami cieszę się, widząc każdą nową umiejętność, każdy udany eksperyment artystyczny i każdą wystawę ich wspaniałych dzieł. To przygoda, która nigdy się nie nudzi!

Muzyka
Katarzyna Boruta

Moja przygoda z muzyką rozpoczęła się od lekcji gry na fortepianie w Szkole Muzycznej w Białymstoku. Przez ponad 9 lat śpiewałam tam również w żeńskim chórze “Schola Cantorum Bialostociensis”.

W 2002 roku ukończyłam Akademię Muzyczną im. F. Chopina w Warszawie na wydziale Śpiewu Operowego. Studiowałam tam również na Międzywydziałowym Studium Pedagogicznym.

Od 18 lat zajmuję się nauczaniem dzieci i młodzieży. Swoją pracę w Canadian School of Warsaw rozpoczęłam w 2007 roku.

Muzyka jest moją pasją, miłością i przygodą. Ucząc dzieci mogę wciąż na nowo ją odkrywać, na nowo się nią cieszyć i patrzeć na młodych „adeptów sztuki”.

WF/Taniec
Klara Dybińska

Etyka, klasy 4-8
Sylwia Gibaszek

Praca w szkole to jedna z moich pasji. Jestem absolwentką Wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Psychologii Międzynarodowej Akademii Zarządzania Personelem. Jako nauczyciel pracuję od 2006 roku. Przez 10 lat byłam związana z Zespołem Szkół „Bednarska”. Pracowałam tam jako nauczyciel filozofii i etyki, warsztatów poetyckich i filmowych. Brałam również udział w wielokulturowych projektach edukacyjnych. Do moich zadań należało nauczanie języka polskiego jako obcego oraz wykłady z kultury polskiej. Należę do Stowarzyszenia Pisarzy Polskich. Jestem nauczycielem i autorem sześciu tomików poezji i esejów o poezji i filozofii.

Autorski projekt „Filozoficznego Klubu Dyskusyjnego” oraz publikację antologii poezji przez uczestników moich warsztatów literackich uważam za jedno z moich największych osiągnięć dydaktycznych. Cały dochód z publikacji został przeznaczony na pomoc humanitarną dla Birmy.

Brałam również udział w wielu projektach związanych z edukacją wielokulturową. Popularyzowałam wśród studentów działalność „Free West Papua Campaign Poland” oraz uczestniczyłam w Festiwalu Społeczności Bezpaństwowych.

Myślę, że moją siłą jest niesłabnąca pasja do nauki oraz kreatywność.

Asystentka Grade 1
Paulina Płachta

Nauczyciel wspomagający, klasa 1
Olga Velichanova

Dołączyłam do zespołu Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie w 2020 roku jako nauczyciel wspomagający. Posiadam tytuł licencjata w szkolnictwie podstawowym, tytuł magistra w szkolnictwie średnim i wyższym, oraz ukończone studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej. Przed przeprowadzką do Polski byłam nauczycielem przedszkolnym oraz nauczycielem języka angielskiego i rosyjskiego dla uczniów w każdym wieku (w tym dla dorosłych i starszych dorosłych). Po raz pierwszy spotkałam się z uczniem z potrzebami specjalnymi 4 lata temu. Wtedy zdecydowałam się na zmianę swojej kariery nauczycielskiej.

Jako nauczyciel wspomagający i terapeuta głęboko wierzę, że jeśli dziecko nie może uczyć się w sposób, w jaki je nauczamy, być może powinniśmy nauczać je w sposób, w jaki ono może się uczyć. Kształcenie specjalne jest dla mnie najbardziej wymagającym obszarem edukacji i dlatego – najbardziej interesującym, inspirującym i satysfakcjonującym.

W wolnym czasie lubię czytać książki i haftować.

Edukacja dla bezpieczeństwa, klasa 8
Bartłomiej Czerkowski

PSYCHOLOG/PEDAGOG SZKOLNY

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Nazywam się Anna Wysocka i jestem pielęgniarką szkolną. Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa uzyskany na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.

ADMINISTRACJA

Koordynator biura, Olimpijska 11:

Iwona Wojacka: secretary@canadian-school.pl

Koordynator biura, Bełska 7:

Weronika Budziło: secretary.belska@canadian-school.pl

Ochrona:

Wojciech Samojluk

Kierownik ds. czystości i zaopatrzenia:

Bożena Zalewska