Loading...
/ZESPÓŁ
ZESPÓŁ2020-05-16T18:32:35+00:00

DYREKCJA / IB KOORDYNATOR

christine2

Christine Mamo

Jest to mój piąty rok w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie, czwarty rok jako koordynator IB i drugi rok jako dyrektor szkoły. Pochodzę z Sydney w Australii i mieszkałam tam całe życie, aż do przeprowadzki do Warszawy w styczniu 2014 roku. Mam tytuł licencjata w dziedzinie patologii mowy, magistra historii starożytnej oraz dyplom z zakresu nauczania języka angielskiego jako języka obcego. Ukończyłam również “Making the PYP Happen” w ramach rozwoju zawodowego IB. Od 14 lat pracuję w obszarze patologii mowy i edukacji zarówno z dorosłymi, jak i z dziećmi.

Mocno wierzę w holistyczną edukację i rozpoznawanie talentów każdego ucznia oraz stosowanie metod, które pozwalają uczniom wykorzystywać i rozwijać swoje talenty w klasie. Cieszę się możliwością, którą otrzymałam w tym roku, w roli koordynatora IB we wszystkich trzech miejscach, rozwijając relacje z całym personelem i budząc ich entuzjazm w PYP i transdyscyplinarnej edukacji. Rola ta jest wyzwaniem, ale przemawia do mojej ambitnej osobowości i silnej etyki pracy.

W życiu prywatnym uwielbiam chodzić do kina, słuchać muzyki i podróżować. Moje pragnienie zobaczenia świata i docenienia jego historii zostało nieco osłabione od czasu przeprowadzki do Polski, ponieważ świat, a zwłaszcza Europa, jest znacznie bliżej. Dzięki temu mogłam odwiedzić wiele miejsc, odkąd tu przyjechałam i doświadczyć różnych kultur. Kocham swój dom i Sydney zawsze będzie moim domem, ale jest dosłownie po drugiej stronie świata w porównaniu z wieloma innymi miejscami.

ADMINISTRACJA

Koordynator biura: Iwona Wojacka secretary@canadian-school.pl
Ochrona: Wojciech Samojluk
Kierownik ds. czystości i zaopatrzenia: Bożena Zalewska

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa uzyskany na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.

PSYCHOLOG SZKOLNY

Maciej Sandomierski

Jestem absolwentem Psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Jestem również trenerem I i II stopnia dzięki ukończeniu Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego oraz Studium Treningu Interpersonalnego w Ośrodku INTRA. 

Obecnie kończę studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne, oraz studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. 

Przed dołączeniem do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie pracowałem również jako nauczyciel wspierający, nauczyciel specjalista, oraz wychowawca. Jednym z przedmiotów, których nauczałem w tym czasie była etyka, która jest również przedmiotem, którego obecnie uczę w klasach I-III. Oprócz nauczania organizowałem i prowadziłem Psychologiczną Akademię Młodzieży. Prowadzę warsztaty rozwoju społecznego dla dzieci i młodzieży.

Czas wolny lubię poświęcać na spotkania z przyjaciółmi, słuchanie muzyki oraz aktywność sportową.

WYCHOWAWCY KLAS

Irina

Klasa 1
Irina Pawul

Jestem członkiem Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie od sierpnia 2014 r. Uczę na poziomie klas 1 i 3. Moje ogólne doświadczenie pracy w międzynarodowych szkołach przekracza ponad 10 lat. Moje wykształcenie obejmuje tytuł magistra edukacji międzynarodowej i tytuł licencjata z filologii angielskiej. Dodatkowo przeszłam szereg szkoleń i warsztatów, dlatego biegle poruszam się w programie PYP, zgodnie ze standardami IB.

Adam 01

Klasa 1
Adam Black

Jestem rodowitym Anglikiem z południa Anglii, urodzonym i wychowanym w Dorset, dumnym ojcem trójki dzieci i długoletnim członkiem zespołu Szkoły Kanadyjskiej, który przez ostatnie dwanaście lat pracował jako nauczyciel w domu na różnych poziomach nauczania, w tym w przedszkolach i szkołach podstawowych.

Jestem absolwentem Bath Spa University, mam licencjat z wyróżnieniem w dziedzinie sztuk pięknych i malarstwa, jestem nauczycielem akredytowanym przez MACTE nauczycielem Montessori i mam wiele kwalifikacji IB z kategorii 1, 2 i 3, w tym “Making the PYP Happen”, “Nauczanie i Uczenie”,  “Uczenie się koncepcyjne i poprzez działanie”.
Zanim przeprowadziłem się do Polski, pracowałem jako niezależny twórca filmów i wideo – specjalizując się w projektach współpracy między samorządami lokalnymi, szkołami i galeriami sztuki – a ostatnio zostałem wyróżnionym artystą w publikacji Doodler’s Anonymous, jak również zdobyłem drugie miejsce w zeszłorocznym konkursie fotograficznym Millennium ‘Docs Against Gravity’.

Cynthia 01

Klasa 2
Cynthia Rudwick

Dołączyłam do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie w 2014 r., a do drugą klasą opiekuję się od 2017 r.  Kocham szkołę i jej uczniów oraz tę niesamowitą społeczność.

Zrozumienie dzieci i interakcja z nimi to moja pasja, na której skupiam ogromną część mojego życia. Wszystkie dzieci są naturalnie głodne wiedzy, ponieważ tak naprawdę są ciekawe świata, który je otacza. Jako nauczyciel czuję, że moją misją jest budzenie tej ciekawości i dalsze inspirowanie tego pięknego cudu. Każde dziecko ma w sobie pokłady potencjału i przez to chcę być aktywną częścią pokazywania im tego, do czego są naprawdę zdolni.

Kiedy nie uczę, lubię odkrywać naturę. Piesze wycieczki, jazda na rowerze, kemping… wszystko, co pozwala nam cieszyć się piękną Polską. Lubię też podróże i miałam szczęście odwiedzić wiele niesamowitych krajów. Właśnie ta miłość do podróżowania i poznawania różnych kultur sprawiła, że postawiłam na pierwszym miejscu edukację, kładąc nacisk na nauczanie zróżnicowanych grup językowych.

Klasa 3
Jessica Torowska

Dołączyłam do zespołu Szkoły Kanadyjskiej w 2019 roku i to już była niesamowita podróż.
Urodziłam się w Kanadzie, a dorastałam w dwujęzycznej rodzinie w Polsce. Ukończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia z nauczania (PGCEi) na Uniwersytecie w Nottingham w Wielkiej Brytanii.

Moja inspiracja, aby zostać nauczycielką pojawiła się wcześnie – kiedy zostałam starszą siostrą niesamowitej trójki rodzeństwa, które jest ode mnie młodsze o 11, 17 i 20 lat. Jako nastolatka uwielbiałam ich wspierać, uczyć oraz pomagać im wzrastać i rozwijać się. To, jak sądzę, uczyniło mnie edukatorką, którą jestem dzisiaj.

Klasa 6A
Wendell Ernstzen

Przez ponad dwie dekady byłem zaangażowany w edukację duchową u umysłową najmłodszych, prowadząc i zachęcając wszystkich, aby osiągnąć więcej i iść dalej. Miałem szczęście uczyć w szkole publicznej i prywatnej, od szkoły podstawowej do liceum we wszystkich moich głównych kierunkach uniwersyteckich: z języka angielskiego, matematyki i sztuki. Uczenie się poprzez zabawę ma pierwszorzędne znaczenie dla dobrej edukacji. A dodając do tego dyscyplinę i szacunek do każdego, masz przepis na sukces.

Pochodzę z Zambii, większość mojego życia spędziłem w Kapsztadzie w Południowej Afryce. To naprawdę Miasto Matka, gdzie spotykają się dwa oceany i góra, Góra Stołowa, umieszczona centralnie w tym pięknym mieście. Moim sercem jest Afryka. Steve Biko, Mahatma Gandhi i Nelson Mandela opisują ją i nadal funkcjonują w mojej filozofii i ścieżce życia. Miłość, szacunek, szczęście.

Klasa 6B
Urszula Jasieńska

Do Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dołączyłam w kwietniu 2009 roku z ponad pięcioletnim doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego. Od tego czasu miałam okazję pracować z uczniami od 1 do 6 klasy. Ukończyłam English Teacher Training College i polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i szkoły podstawowej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Od zawsze lubiłam uczyć i szukać nowych narzędzi, metod i technologii do wykorzystania w klasie. Głównym moim priorytetem było pomaganie uczniom w rozwijaniu niezależności i motywacji do uczenia. Zawsze staram się ich zachęcić, by odnieśli sukces zdobywając nowe umiejętności, doświadczenia i wiedzę; aby odnieśli sukces wśród swoich pomysłów, a także aby byli odpowiedzialnymi i zaangażowanymi członkami swojego społeczeństwa.

Prywatnie uwielbiam gotować, słuchać muzyki i chodzić na koncerty z moim mężem. Zbieram także książki z obrazkami, które mogę czytać nie tylko z moimi uczniami, ale także z moim synem Feliksem.

NAUCZYCIELE PRZEDMIOTOWI

Aga

Język polski
Agnieszka Kuć

Jestem absolwentką kierunku Wczesna edukacja i re-edukacja na Uniwersytecie Warszawskim. Brałam udział w szkoleniach takich jak: Kreatywność i krytyczne myślenie w edukacji i szkoleniach, Tworzenie PYP, Działanie w PYP, Nauczanie i uczenie się w PYP, Tworzenie programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży z ADHD, Promocja zdrowia i Kurs dramatyczny.

Pracuję w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie od 14 lat. W tym czasie uczyłam języka polskiego, matematyki i nauk ścisłych na poziomie 1-3, co sprawiało mi ogromną radość. Lubię pracować w Kanadyjskiej Szkole ze względu na wymagające i wielokulturowe środowisko.

W tym roku szkolnym mam przyjemność być nauczycielem zintegrowanej edukacji na poziomie 2 i 3.

Język polski
Maciej Łokietek

Jestem absolwentem Wydziału Polskiego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jestem wykwalifikowanym nauczycielem i egzaminatorem w szkole podstawowej, prowadzę sesje szkoleniowe dla innych nauczycieli. W swojej karierze pracowałem w szkołach publicznych i prywatnych. Pracuję w Kanadyjskiej Szkole od 2011 roku jako nauczyciel języka polskiego i wychowawca. Przygotowuję uczniów do konkursów i olimpiad oraz organizuję egzaminy państwowe w szkołach. W naszej szkole uważam się za strażnika poprawnych form języka polskiego.

Jako typowy Bliźniak, interesuję się dosłownie wszystkim. Chociaż w wolnym czasie czytam, odwiedzam duże europejskie miasta, studiuję ruchy musarów, spotykam się z moimi przyjaciółmi, czasami mogę wydawać się nieco nudny (przynajmniej tak mi się wydaje).

Język polski
Kamila Sujkowska

Ukończyłam Uniwersytet Warszawski, gdzie studiowałam polonistykę i logopedię. W Kanadyjskiej Szkole w Warszawie jestem nauczycielem języka polskiego, polskim nauczycielem dla obcokrajowców i logopedą. Podczas lekcji języka polskiego rzadko siedzimy w klasie – dzięki książkom odkrywamy odległe krainy. Chcę, aby moi uczniowie w przyszłości byli kreatywnymi, odpowiedzialnymi i inteligentnymi ludźmi.

Obecnie jestem doktorantką Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuję się w dialektach języka polskiego.
Prywatnie kocham muzykę, teatr i jazdę na rowerze.

Język polski/ francuski dla obcokrajowców lub jako drugi język 
Joanna Popiołek

Ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim, posiadam tytuł magistra filologii francuskiej,  jak również dyplom z nauczania języka polskiego dla obcokrajowców lub jako drugi język.
Do zespołu Szkoły Kanadyjskiej dołączyłam w październiku 2015 r .: najpierw do Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie jako asystentka, potem do szkoły podstawowej jako nauczyciel PFSL / francuski.
Podczas moich studiów jak i po nich miałam okazję pracować z dziećmi jako opiekun w Międzynarodowym Związku Przewodniczek i Skautów Europy.
Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i szkoły podstawowej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Poza pracą uwielbiam czytać, jeździć na rowerze i podróżować.

Bibliotekarka / język polski klasa 1
Aleksandra Chaliburda
Do zespołu Kanadyjskiej Szkoły w Warszawie dołączyłam we wrześniu 2014.
Podczas moich pierwszych lat zdobyłam duże doświadczenie pracując z dziećmi jako nauczycielka w szkolnej świetlicy i nauczycielka współprowadząca w klasie 1.
Ponadto ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim z tytułem licencjata z resocjalizacji: “Nauczanie dzieci z problemami behawioralnymi”. Uzyskałam tytuł magistra z wyróżnieniem w dziedzinie nauczania w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.
W tym roku mam przyjemność być bibliotekarką i nauczycielką języka polskiego w klasie pierwszej. Mocno wierzę w uczenie oparte na projektach, a moje podejście do edukacji polega na dociekaniu, aktywnym uczeniu, które szanuje indywidualne potrzeby edukacyjne.
Bardzo się cieszę, mając możliwość codziennego łączenia mojego hobby z pracą.

Język francuski
Justyna Rejba-Chuba

Pracę w Kanadyjskiej Szkole zaczęłam w 2017 r., jednak nauczycielem języka francuskiego w pełnym wymiarze godzin jestem od ponad 12 lat, od nauczania w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach. Uczyłam również w Polsko-Francuskim Towarzystwie, prywatnej szkole językowej i szkole państwowej z programem IB.

Ukończyłam Centrum Nauczania Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego oraz edukację europejską z zakresu filologii (częściowo w Paryżu). Oprócz nauczania i wszystkiego, co francuskie, pasjonuję się także mediami i mam tytuł magistra dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim.

W wolnym czasie uwielbiam spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, czytać, gotować, oglądać filmy, uczyć się nowych rzeczy, podróżować, biegać i jeździć na rowerze.

Matematyka
Paulina Polakowska

Pracuję w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie od 2015 roku, jako nauczyciel matematyki i chemii.  Ukończyłam studia na Politechnice Warszawskiej oraz na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Ukończyłam szkolenia z zakresu edukacji matematycznej najmłodszych, metod pracy z uczniami ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, nowoczesnych metod nauczania matematyki, programowania w języku Scratch.

W Szkole Kanadyjskiej koordynuję większość konkursów matematycznych i chemicznych, prowadzę zajęcia z uczniami zdolnymi, przygotuję uczniów do egzaminów końcowych z matematyki oraz jestem administratorem Dziennika Elektronicznego Librus.

Prywatnie jestem dobrze zorganizowaną mamą bliźniaków – chłopca i dziewczynki. Bardzo entuzjastycznie podchodzę do zarządzania czasem i domowym budżetem.

Matematyka kl. 4-5
Paweł Żaczek

Jestem absolwentem fizyki na Uniwersytecie Warszawskim (licencjat) oraz astrofizyki na Uniwersytecie Warszawskim (magister).  W Szkole Kanadyjskiej uczę matematyki w klasach 4 i 5. Na co dzień jestem również nauczycielem fizyki.
Nauczanie to moja pasja. Na swoich lekcjach pokazuję jak rozwiązywać problemy, zrozumieć świat i prawa nim rządzące. Edukacją, nie tylko szkolną, zajmuję się od ponad 10 lat.
Interesuję się astronomią, dlatego też w wolnych chwilach obserwuję gwiazdy.

agnieszka_art

Sztuka
Agnieszka Kazała

Studiowałam historię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Pedagogikę i Sztukę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem aktywną artystką wizualną i nauczycielką sztuki. W swojej pracy łączę kwalifikacje artystyczne i pedagogiczne. Brałam udział w wielu wystawach indywidualnych i zbiorowych, a moje prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą. Obecnie jestem również zatrudniona jako nauczycielka sztuki w Centrum Kultury w Grójcu i współpracuję z Centrum Kultury w Górze Kalwarii.

Anna S

Technika
Anna Zarębska-Słomka

Ukończyłam liceum sztuk pięknych, studia podyplomowe “Nauczanie sztuk wizualnych” na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydział Historii Sztuki Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Znajomość sztuki jest moją pasją, którą chętnie dzielę się z dziećmi i młodzieżą. Najbardziej lubię nasze podróże w czasie które pozwalają odkrywać starych mistrzów ciekawych i niekonwencjonalnych technik. Razem z moimi uczniami cieszę się, widząc każdą nową umiejętność, każdy udany eksperyment artystyczny i każdą wystawę swoich wspaniałych dzieł. To przygoda, która nigdy się nie nudzi!

Muzyka 
Katarzyna Boruta

Moja przygoda z muzyką rozpoczęła się od lekcji gry na fortepianie w Szkole Muzycznej w Białymstoku. Przez ponad 9 lat, śpiewałam tam również w żeńskim chórze “Schola Cantorum Bialostociensis”.

W 2002 roku ukończyłam Akademię Muzyczną im. F. Chopina w Warszawie na wydziale Śpiewu Operowego. Studiowałam tam również na Międzywydziałowym Studium Pedagogicznym.

Od 18 lat zajmuję się nauczaniem dzieci i młodzieży. Swoją pracę w Canadian School of Warsaw rozpoczęłam w 2007 roku.

Muzyka jest moją pasją, miłością i przygodą. Ucząc dzieci mogę wciąż na nowo ją odkrywać, na nowo się nią cieszyć i patrzeć na młodych „adeptów sztuki”.