DYREKCJA PRZEDSZKOLA

Joanna Rechnio-Haciuk

Nazywam się Joanna Rechnio-Haciuk. Funkcję dyrektora Kanadyjskiego Przedszkola pełnię przez ostatnie 15 lat. Ukończyłam studia magisterskie z filologii romańskiej z przygotowaniem pedagogicznym, a następnie podyplomowe Studia Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Na potrzeby mojej funkcji ukończyłam studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z Elementami Terapii Pedagogicznej.

Wcześniej spędziłam 4 lata w Londynie, gdzie 2 lata pracowałam w przedszkolach jako nauczyciel na zastępstwo, a 2 lata w prywatnej, prestiżowej szkole międzynarodowej Parsons Green Prep School w Fulham&Chelsea. Praca w Anglii pozwoliła mi zdobyć cenne doświadczenie, jak również ukończyć szkolenia z angielskiej podstawy programowej, skutecznych metod pracy z tablicą interaktywną, Dobrej Praktyki Higienicznej, Pierwszej Pomocy Pediatrycznej. W 2006 otrzymałam status wykwalifikowanego nauczyciela (QTS) pozwalający na pracę na rynku brytyjskim.

Po powrocie do Polski w 2008, zostałam zatrudniona w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej i tak zaczęła się moja wieloletnia przygoda z anglojęzyczną edukacją w Warszawie, która stała się zarówno moim zawodem, jak i pasją.

Wraz z Kanadyjską Szkołą przechodziłam przez proces akredytacji IB, zdobywając wiedzę z dziedziny metody projektowej poprzez udział w 6 certyfikowanych szkoleniach: Making the PYP happen, Teaching and Learning in the PYP, Pedagogical Leadership in the PYP, Action in the PYP, Concept-based Learning i Approaches to Learning.

KOORDYNATOR PRZEDSZKOLA

Kamila Kozicka

preschool@canadian-school.pl

Nazywam się Kamila Kozicka i jestem koordynatorem biura przedszkola. Jestem absolwentką
Instytutu Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: tłumaczenie, z kwalifikacjami
pedagogicznymi.

Moja kariera zawodowa obejmuje stanowisko korektora i redaktora w wydawnictwie, jednak dopiero
praca w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie pozwoliła mi w pełni wykorzystać moje umiejętności.
Pracę w Szkole Kanadyjskiej rozpoczęłam w roku 2006, pierwotnie jako koordynator biura
Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej, kiedy to miałam okazję uczestniczyć w jednym ze szkoleń IB
Making the PYP happen.

Od 2011 r. pracowałam jako koordynator biura Kanadyjskiego Gimnazjum, a od roku 2013 mam
niezmierną przyjemność być częścią zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie.

NAUCZYCIELE

Nauczyciel: Pani Dona

Pochodzę z Filipin i w tym roku będę nauczycielem grupy Juniors. Jestem native speakerem zarówno języka angielskiego, jak i tagalog. Moja wykształcenie akademickie to tytuł licencjata w dziedzinie technologii medycznej. Posiadam również certyfikat w zakresie opieki nad dziećmi i osobami o specjalnych potrzebach. W 2009 roku ukończyłam międzynarodowy kurs TEFL (nauczanie języka angielskiego jako języka obcego). Ukończyłam również 3 szkolenia w ramach Primary Years Programme (IB PYP): Teaching and Learning in the PYP, Action in the PYP, Concept-based Learning i Assessment in the PYP.

Od 2010 roku jestem członkiem zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie.

Nauczyciel: Pani Kari

Mam na imię Kari i pochodzę ze słonecznej Republiki Południowej Afryki. W latach 2014-2017 pracowałam jako wychowawca w Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie i na krótki okres wróciłam do domu, aby uzyskać uprawnienia prawnika i zakończyć proces przyjęcia do palestry południowoafrykańskiej. W 2013 roku uzyskałam tytuł licencjata z zakresu prawa, a następnie ukończyłam 190-godzinny kurs TESOL (nauczanie języka angielskiego dla obcokrajowców).

Karierę nauczycielską rozpoczęłam w prywatnej szkole w Izmirze w Turcji, a następnie przeniosłam się do Warszawy i cieszę się, że mogę tu wrócić po raz kolejny. Ukończyłam trzy szkolenia IB: Making the PYP Happen, Assessment in the PYP oraz Approaches to Learning.

Nie mogę się doczekać powrotu do nauczania i wdrażania naszego ekscytującego i dynamicznego programu, który wspiera rozwój społeczny, emocjonalny, fizyczny i akademicki Państwa dzieci.

Nauczyciel: Pani Robyn

Urodziłam się i wychowałam w Republice Południowej Afryki, gdzie uzyskałam świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w dziedzinie edukacji i pracowałam na rzecz równości i sprawiedliwości w edukacji. Zanim podjęłam studia pedagogiczne, ukończyłam studia w zakresie dziennikarstwa i literatury angielskiej. Zostałam również wykwalifikowanym doradcą i life coachem z prywatną praktyką w Johannesburgu.

Od czasu dołączenia w 2022 roku do zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie ukończyłam dodatkowe szkolenie International Baccalaureate (IB), w tym warsztaty PYP Approaches to Learning, aby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie filozofii nauczania, jaką wyznaje nasza szkoła i przedszkole.

Bycie częścią akademickiej i osobistej podróży naszych przyszłych liderów to zaszczyt i jestem dumna, że mogę wziąć w niej udział jako nauczyciel i wychowawca.

Nauczyciel: Pani Paulina

Pochodzę z Warszawy i dołączyłam do zespołu Przedszkola na początku 2017 roku. Ten rok szkolny będzie moim siódmym rokiem na stanowisku nauczyciela współprowadzącego grupę Seniors Advanced, gdzie również prowadzę zajęcia w języku polskim, realizując program polskiej podstawy programowej.

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie z tytułem magistra Edukacji wczesnoszkolnej oraz licencjata Pedagogiki specjalnej, specjalność: Tyflopedagogika i Pedagogika kreatywności. Brałam również udział w dodatkowych wykładach takich jak: Społeczeństwo, nierówność społeczna i zmiana społeczna oraz Ochrona dziecka. Jestem również wykwalifikowanym wychowawcą kolonijnym. Podczas studiów miałam okazję pracować z dziećmi w wielu różnych szkołach i instytucjach, od przedszkoli po gimnazja, także w szkołach specjalnych. Niedawno ukończyłam szkolenie: Nowa rola i zadania pedagoga specjalnego.

Ukończyłam również szkolenie IB: Making the PYP happen in the early years.

Jestem bardzo podekscytowana tym rokiem szkolnym i perspektywą pracy z naszymi małymi bohaterami, którym chętnie pomogę dokonywać nowych odkryć i rozwijać swą kreatywność!

Nauczyciel: Pani Lauren

Pochodzę z Irlandii i mam ok. 6 lat doświadczenia w nauczaniu ok. 1400 dzieci w każdym wieku jako instruktor pływania. Mam doświadczenie w nauczaniu pływania, jednak uzyskałam również certyfikat nauczania języka angielskiego jako języka obcego (TEFL), który pozwolił mi zastosować moją wiedzę z zakresu edukacji w środowisku przedszkolnym.

Moim celem jest zachęcenie dzieci do wykorzystania swojego potencjału poprzez zabawę, wyrażanie siebie i ciekawość.

W tym roku z radością obejmę wychowawstwo grupy Smilies, ponieważ moją pasją jest odkrywanie indywidualności dzieci od najmłodszych lat. To przyjemność móc pielęgnować i rozwijać młode umysły, aby stały się najlepszą wersją samych siebie.

Nauczyciel: Pani Ashley

Mam na imię się Ashley i pochodzę ze Stanów Zjednoczonych.

W latach 2018-2020 uczyłam języka angielskiego w ośrodku młodzieżowym w Bośni i Hercegowinie. Następnie podróżowałem po Bałkanach i Turcji, ucząc angielskiego online. Wtedy postanowiłam zamieszkać w Polsce, gdzie początkowo uczyłam języka angielskiego w dwujęzycznym przedszkolu na Dolnym Śląsku. Wreszcie w 2022 roku zostałam wychowawcą klasy Seniors Advanced w Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie.

Aby być na bieżąco z najlepszymi metodami i strategiami nauczania dzieci, zdobyłam certyfikat programu opieki nad dziećmi na Uniwersytecie Texas A&M. W zeszłym roku ukończyłam szkolenie IB Approaches to Learning, które pomogły mi poszerzyć wiedzę na temat programu IB i uczenia się przez dociekanie.

Obecnie kończę podwójne studia magisterskie, z nadzieją, że w przyszłości uda mi się uzyskać doktorat z pedagogiki. Zajęcie się edukacją wypełniło lukę w moim życiu zawodowym i dało mi poczucie przynależności i spełnienia.

Nauczyciel: Pani Glaiza

W Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie pracuję od 2014 roku. Jestem Filipinką pochodzenia hiszpańskiego. Jestem dwujęzyczna: mówię zarówno po angielsku, jak i tagalsku.

Przyjechałam do Polski na studia i tak mi się tu spodobało, zwłaszcza praca jako asystentka w Przedszkolu Kanadyjskim, że zdecydowałam się zostać w Polsce na dłużej. Ukończyłam tu szkolenie z zakresu medycyny podstawowej i wyrobów medycznych, które umożliwiło mi pracę jako asystentka na kongresach medycznych. Studiuję język i kulturę polską (mówię po polsku na poziomie B2).

Niedawno ukończyłam Wyższą Szkołę Turystyki i Języków Obcych z tytułem licencjata na kierunku filologia angielska, a także szkolenie pedagogiczne TEFL. Ukończyłam także szkolenie IB Approaches to Learning.

Nauczyciel: Pani Sasha

Urodziłam się i wychowałam na Białorusi. W 2013 roku ukończyłam studia w zakresie edukacji angielskiej i muzycznej z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Witebskim i uzyskałam tytuł licencjata. W trakcie studiów i po ich zakończeniu miałam okazję pracować z dziećmi.

W 2015 roku podjęłam decyzję o przeprowadzce do Polski w celu dalszej edukacji.

Następnie ukończyłam Wyższą Szkołę Turystyki i Języków Obcych, uzyskując tytuł magistra z zakresu zarządzania turystyką. W 2019 roku ukończyłam szkolenie IB Making the PYP Happen in the Early Years oraz kurs TEFL.

Ukończyłam także kurs kodowania i wielką przyjemnością jest dla mnie nauczanie naszych przedszkolaków.

Do zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie należę od 2016 roku i bardzo cieszę się na nadchodzący rok szkolny.

Nauczyciel: Pani Kate

Pracuję w Kanadyjskim Przedszkolu od 2015 roku. Zaczęłam pracę jako asystentka na zastępstwa dla wszystkich grup. Urodziłam się na Ukrainie, w Warszawie mieszkam od szóstego roku życia.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego z uprawnieniami pedagogicznymi. Będąc zmotywowanym pedagogiem, zdecydowałam się na studia w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie dokładnie przestudiowałam zachowania i psychologię dziecka i uzyskałam tytuł magistra w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

Ukończyłam również szkolenie IB Approaches to Learning, a także międzynarodowy kurs TEFL (Nauczanie języka angielskiego jako języka obcego).

W tym roku szkolnym będę nauczycielem języka polskiego i współwychowawcą grupy Seniors – wraz z Panią Kari, z którą miałam przyjemność pracować w CSW w przeszłości.

Jestem również nauczycielem szachów w grupach Juniors, Seniors i Seniors Advanced. Będzie dla mnie największą przyjemnością pomóc rozwinąć umiejętności logicznego myślenia Państwa dzieci oraz współprowadzić je ku wspaniałemu holistycznemu doświadczeniu edukacyjnemu.

Nauczyciel: Pani Angie

Mam na imię Angie i jestem asystentką w grupie Juniors.

Uzyskałam dyplom z wyróżnieniem w dziedzinie sztuki, w tym historii i literatury angielskiej, a obecnie studiuję stosunki międzynarodowe w ramach studiów licencjackich. Byłam wolontariuszką w organizacjach takich jak LEO Club i Interact, gdzie brałam udział w opiece nad sierotami i dziećmi znajdującymi się w niekorzystnej sytuacji. W tym czasie nauczyłam się cierpliwości i pracowitości.

W zeszłym roku pracowałam w Kanadyjskim Przedszkolu również z grupą Juniors i cieszę się, że w tym roku mogę kontynuować pracę z dziećmi w tym wieku.

Nauczyciel: Pani Vita

Urodziłam się i wychowałam na Ukrainie. Od rozpoczęcia studiów pracowałam jako prywatny korepetytor języka angielskiego dla uczniów w różnych grupach wiekowych.

W 2017 roku ukończyłam Czerniowiecki Uniwersytet Narodowy z tytułem licencjata na kierunku filologia angielska, a następnie podjęłam decyzję o przeprowadzce do Polski, aby kontynuować naukę w Wyższej Szkole Nauk Społecznych. W 2019 roku ukończyłam studia magisterskie na tym samym kierunku. Ukończyłam także szkolenie IB Approaches to learning.

Od 2018 roku jestem członkiem zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie, gdzie praca z wychowankami w różnych grupach wiekowych daje mi wszechstronne doświadczenie pedagogiczne i ogromną satysfakcję.

Nauczyciel: Pani Natalia

Mam na imię Natalia i z radością czekam na możliwość pracy z dziećmi w nowym roku szkolnym.

Dołączyłam do zespołu naszego Przedszkola we wrześniu 2022 roku jako asystentka dla wszystkich grup, ale pracowałam głównie z grupą Juniors.

Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, a obecnie jestem na ostatnim roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Studia nad Dzieckiem i Rodziną. Brałam także udział w wykładach dodatkowych, m.in. Materiały dydaktyczne do nauczania matematyki w pedagogice Marii Montessori.

W 2022 roku byłam przez 6 miesięcy au-pair w Londynie i opiekowałam się dwoma chłopcami w wieku 6 i 10 lat.

Nie mogę się doczekać, aby pomagać naszym maluchom odkrywać świat i siebie. Wierzę, że nauka działa najlepiej poprzez działanie i doświadczanie, dlatego zadbam o to, aby dzieci mogły rozwijać kluczowe umiejętności i postaram się, żeby ten rok był jak najbardziej udany.

Nauczyciel: Pani Małgosia

Urodziłam się i wychowałam w Warszawie. Do Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie dołączyłam w listopadzie 2023 roku jako asystentka.

W 2021 roku ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim, uzyskując tytuł licencjata w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i nauczania dzieci języka angielskiego. Po ukończeniu studiów uzyskałam tytuł magistra w ramach programu nauczania dzieci języka angielskiego.

Przez cały okres studiów pracowałam jako prywatny korepetytor języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych i średnich.

W trakcie studiów magisterskich odbywałam praktykę zarówno w publicznych, jak i niepublicznych szkołach podstawowych. W ramach współpracy naszego wydziału z uniwersytetami ze Słowenii i Austrii uczestniczyłam w projekcie mającym na celu włączenie metody zintegrowanego nauczania przedmiotowo-językowego (CLIL) do placówek oświatowych.

SPECJALIŚCI

Nauczyciel / Koordynator Programu Polskiego: Pani Małgosia (urlop zdrowotny)

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, kierunków Edukacja wczesnoszkolna oraz Filologia angielska.
Brałam udział w szkoleniach takich jak: psychologia dziecięca, programowanie neurolingwistyczne, warsztaty metodyczne dla wykładowców języka angielskiego, cykl spotkań dla nauczycieli zatytułowany “New Age of Inquirers” w oparciu o koncepcje PYP, a także szkolenia PYP: Making the PYP happen, Assessment in the PYP and Concept-based Learning.
Moja praktyka zawodowa obejmuje pracę w przedszkolach, a także w szkole podstawowej i średniej. W tym czasie byłam nauczycielem w grupie 2-3-latków, co było doświadczeniem niezapomnianym, radosnym i satysfakcjonującym. Uświadomiłam sobie, jak satysfakcjonujące może być nauczanie.
W Kanadyjskim Przedszkolu pracuję od lipca 2012 r. jako nauczyciel współprowadzący grupy Juniors oraz wychowawca grupy Smilies.

Muzyka – Pan Coki

Mam na imię Coki i urodziłem się w Chile w rodzinie muzyków. Od najmłodszych lat interesowałem się muzyką i śpiewem, w wieku dwunastu lat zacząłem uczyć się muzyki tradycyjnej. Ze względu na popularność kulturową mojej rodziny w czasach dyktatury wojskowej, na początku lat 80. zostaliśmy zesłani do Francji.

Szybko zacząłem studiować muzykę w konserwatorium w moim mieście i wkrótce wyspecjalizowałem się w grze na perkusji klasycznej. W bardzo młodym wieku zostałem zawodowym muzykiem.

To doprowadziło mnie do poznania innych gatunków muzycznych, dla których studiowałem grę na kubańskiej i afrykańskiej perkusji na Kubie i we Francji. Zostałem także kompozytorem i aranżerem muzyki w różnych stylach i stworzyłem kilka produkcji muzycznych. Wszystko to doprowadziło mnie do uzyskania certyfikatu SACEM, francuskiego stowarzyszenia kompozytorów.

W trakcie edukacji i tworzenia muzyki odkryłem swoją pasję do nauczania, szczególnie dzieci. W latach 2001-2002 studiowałam Muzykoterapię w Międzynarodowym Centrum Muzykoterapii (C.I.M), po czym stworzyłem metodę o nazwie Vocal Resonance Therapy, z którą pracuję od 2017 roku.

Pasjonuję się holistycznym nauczaniem dzieci. Od 2015 roku jestem członkiem kadry Kanadyjskiej Szkoły i Przedszkola w Warszawie. Niedawno ukończyłem szkolenie IB Approaches to Learning.

WF – Pan Kris

Mam na imię Krzysztof i jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku z tytułem magistra.
Grałem w klubach Polonia Bydgoszcz i Brda Bydgoszcz (drużyny juniorów piłki nożnej).

Od 2015 roku jestem nauczycielem wychowania fizycznego w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej w Warszawie i Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie. Ukończyłem kurs pierwszej pomocy pediatrycznej, jestem także instruktorem lacrosse i narciarstwa.

Plastyka – Pani Maja

Mam na imię Maja i od 2023 roku jestem nauczycielką plastyki w Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie.

W 2021 roku ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na kierunku malarstwo. W trakcie studiów, oprócz rozwijania swojej twórczości, pracowałam nad ukończeniem oferowanych przez uczelnię studiów pedagogicznych, uzyskując dyplom w 2022 roku.

Stale się rozwijam i pracuję w takich dziedzinach jak malarstwo, grafika, ilustracja i plakat.

Chcę, aby moi uczniowie czerpali radość z tworzenia i zachęcam ich do rozwijania swojej pomysłowości i wyobraźni, które są bezcenne!

J. francuski – Pan Marcin

Mam na imię Marcin i jestem nauczycielem języka francuskiego i angielskiego. Urodzony i wychowany w Polsce, część życia spędziłem mieszkając i pracując za granicą – we Francji, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Ukończyłem Studium Nauczycielskie na Uniwersytecie Warszawskim i ponad 10 lat temu rozpocząłem pracę jako nauczyciel.

Uczę języka francuskiego i angielskiego w Polsce, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a od dwóch lat pracuję w Kanadyjskiej Szkole i Przedszkolu w Warszawie.

Ukończyłem szkolenie PYP Approaches to Learning, brałem również udział w kursach z zakresu edukacji w lesie i wykorzystania gier planszowych w edukacji.

Posiadam także certyfikat DALF (Diplôme approfondi de langue française).

Nie mogę doczekać się kolejnego roku nauczania języka francuskiego w naszej szkole i przedszkolu; będę z zachwytem słuchać, jak nasi uczniowie mówią i śpiewają po francusku.

Logopedia – Pani Olga

Ukończyłam studia licencjackie – logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dalszą edukację, na studiach magisterskich, kontynuowałam na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie zdobyłam tytuł magistra Pedagoga Specjalnego i Logopedy. Z zamiłowania do piękna języka ukończyłam także studia licencjackie z filologii polskiej, o specjalności nauczycielskiej oraz redaktorsko-medialnej. Zróżnicowane wykształcenie umożliwiło mi spojrzenie na terapię logopedyczną z różnych perspektyw i wzbogaciło mój warsztat terapeutyczny. Obecnie, pragnąc w pełni zrozumieć potrzeby terapeutyczne moich podopiecznych, postanowiłam rozwijać wiedzę na temat integracji sensorycznej poprzez podjęcie studiów w tej dziedzinie.

Dotychczasowe doświadczenie w specjalistycznej pracy z dziećmi zdobywałam podczas prowadzenia zajęć indywidualnych oraz grupowych w przedszkolach i poradniach. Odbyłam także szkolenia, uzupełniające moją dotychczasową wiedzę, między innymi szkolenie z masażu logopedycznego oraz elektrostymulacji wewnętrznej i zewnętrznej w logopedii. Zdobyte umiejętności wykorzystuję na co dzień w swojej pracy.

W mojej pracy stawiam na budowanie relacji opartych na zaufaniu. Dążę do tego, aby każde dziecko czuło się komfortowo podczas terapii, co ułatwia otwarte komunikowanie się i efektywne prowadzenie ćwiczeń. Zwracam szczególną uwagę na indywidualne zdolności i zainteresowania każdego podopiecznego, dostosowując podejście terapeutyczne do jego unikalnych potrzeb.  W trakcie terapii cenię współpracę z rodzicami, ponieważ wspólnie możemy osiągnąć najlepsze rezultaty. Największą satysfakcję czerpię z sukcesów moich podopiecznych, które stanowią dla mnie główną motywację do pracy.

PSYCHOLOG PRZEDSZKOLNY

Małgorzata Owczarek

Jestem psychologiem dziecięcym i coachem. Od 10 lat wspieram maluchy i ich rodziców w codziennych sytuacjach i emocjach.

Ukończyłam studia Psychologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz wiele kursów i szkoleń.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując m.in. z Urzędem m.st. Warszawy, poradniami psychologicznymi oraz Oddziałem Psychiatrycznym Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii w ramach działalności Fundacji „Druga Strona Lustra”.

Przez pięć lat prowadziłam zajęcia adaptacyjne, przygotowujące maluchy i ich rodziców do przygody z przedszkolem. Prowadziłam również Treningi Umiejętności Społecznych dla uczniów szkół podstawowych.

Pracuję w Centrum Wsparcia i Rozwoju „Bliskie Miejsce”. Pracuję z rodzicami w oparciu o empatyczną komunikację z dzieckiem, pokazując im, że można dbać o własne potrzeby i granice z szacunkiem i miłością do dziecka. W mojej pracy ważna jest praca nad relacją rodzicielską i interakcja z dzieckiem w oparciu o dojrzałe i świadome przywództwo rodzicielskie.

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Nazywam się Anna Wysocka i jestem pielęgniarką szkolną. Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa uzyskany na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.