PREZES ZARZĄDU

Monika Chandler

CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI

Del Chandler

DYREKCJA PRZEDSZKOLA

Joanna Rechnio-Haciuk

Nazywam się Joanna Rechnio-Haciuk. Funkcję dyrektora Kanadyjskiego Przedszkola pełnię przez ostatnie 10 lat. Ukończyłam studia magisterskie z filologii romańskiej z przygotowaniem pedagogicznym, a następnie podyplomowe Studia Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Na potrzeby mojej funkcji ukończyłam studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z Elementami Terapii Pedagogicznej.

Wcześniej spędziłam 4 lata w Londynie, gdzie 2 lata pracowałam w przedszkolach jako nauczyciel na zastępstwo, a 2 lata w prywatnej, prestiżowej szkole międzynarodowej Parsons Green Prep School w Fulham&Chelsea. Praca w Anglii pozwoliła mi zdobyć cenne doświadczenie, jak również ukończyć szkolenia z angielskiej podstawy programowej, skutecznych metod pracy z tablicą interaktywną, Dobrej Praktyki Higienicznej, Pierwszej Pomocy Pediatrycznej. W 2006 otrzymałam status wykwalifikowanego nauczyciela (QTS) pozwalający na pracę na rynku brytyjskim.

Po powrocie do Polski w 2008, zostałam zatrudniona w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej i tak zaczęła się moja wieloletnia przygoda z anglojęzyczną edukacją w Warszawie, która stała się zarówno moim zawodem, jak i pasją.

Wraz z Kanadyjską Szkołą przechodziłam przez proces akredytacji IB, zdobywając wiedzę z dziedziny metody projektowej poprzez udział w 5 certyfikowanych szkoleniach: Making the PYP happen, Teaching and Learning in the PYP, Pedagogical Leadership in the PYP, Action in the PYP and Concept-based Learning.

KOORDYNATOR PRZEDSZKOLA

Kamila Kozicka

preschool@canadian-school.pl

Nazywam się Kamila Kozicka i jestem koordynatorem biura przedszkola. Jestem absolwentką
Instytutu Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: tłumaczenie, z kwalifikacjami
pedagogicznymi.

Moja kariera zawodowa obejmuje stanowisko korektora i redaktora w wydawnictwie, jednak dopiero
praca w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie pozwoliła mi w pełni wykorzystać moje umiejętności.
Pracę w Szkole Kanadyjskiej rozpoczęłam w roku 2006, pierwotnie jako koordynator biura
Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej, kiedy to miałam okazję uczestniczyć w jednym ze szkoleń IB
Making the PYP happen.

Od 2011 r. pracowałam jako koordynator biura Kanadyjskiego Gimnazjum, a od roku 2013 mam
niezmierną przyjemność być częścią zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie.

NAUCZYCIELE

Gosia 04

Nauczyciel / Koordynator Programu Polskiego: Małgorzata Rzetelska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, kierunków Edukacja wczesnoszkolna oraz Filologia angielska.
Brałam udział w szkoleniach takich jak: psychologia dziecięca, programowanie neurolingwistyczne, warsztaty metodyczne dla wykładowców języka angielskiego, cykl spotkań dla nauczycieli zatytułowany “New Age of Inquirers” w oparciu o koncepcje PYP, a także szkolenia PYP: Making the PYP happen, Assessment in the PYP and Concept-based Learning.
Moja praktyka zawodowa obejmuje pracę w przedszkolach, a także w szkole podstawowej i średniej. W tym czasie byłam nauczycielem w grupie 2-3-latków, co było doświadczeniem niezapomnianym, radosnym i satysfakcjonującym. Uświadomiłam sobie, jak satysfakcjonujące może być nauczanie.
W Kanadyjskim Przedszkolu pracuję od lipca 2012 r. jako nauczyciel współprowadzący grupy Juniors oraz wychowawca grupy Smilies, a w tym roku szkolnym mam przyjemność być wychowawcą grupy Smilies.

Nauczyciel: Megan van Vliet

I am originally from South Africa and graduated from the University of Cape Town with a Bachelor of Social Work degree. I have also completed a 140 hour Teaching English as a Foreign Language (TEFL) certificate.
Before moving to Poland to be a teacher, I had lived in the Netherlands and in Sweden as an au pair. I’ve also worked with children in counselling and other teaching settings in South Africa. Apart from working with children, I love to travel and experience different cultures and learn new languages. History, photography, and science are some of my other interests.
Children have always been a big part of my life in one way or another; and it was during my time at university that my passion for education and children was reaffirmed. I love spending time with children and seeing the world through their eyes, but also helping to inspire, in them, a love for curiosity and learning.

Nauczyciel: James Giblin

My name is James Giblin and I was born in the North West of England. I spent several years living in Wales where I completed an undergraduate degree in History at Bangor University. Upon returning to England, I gained a Masters in Medieval History from the University of Manchester. Since graduating, I have been working at a school in Warrington, fulfilling various roles across several age groups. In preparation for my move to Poland, I completed a 150 Hour Advanced TEFL course.

Nauczyciel: Ritu Khurana

My name is Ritu Khurana and I was born and raised in India. I graduated with a Bachelor’s degree in Commerce and later completed Master’s in Commerce. I also graduated with a Bachelor’s degree in Education. In addition I have Diploma in “Nursery Teacher Training” from “All India Early Childhood Care and Education” and “Cambridge International Diploma in Teaching and Learning”. I have 6 years of experience in education. I began my career as a math teacher in India. I have also taught in one of the reputed schools in Bangalore, India as an English Literature teacher for two years. One year ago I moved to Poland. It’s been a pleasure to be a part of the team at The Canadian Preschool of Warsaw as Smilies’ and this year – Juniors’ Homeroom Teacher. I have completed the online course of Making the PYP happen.

Nauczyciel: Donalyn Serra

I come from the Philippines. I am a native speaker of both English and Tagalog. My university education is a Bachelors’ degree from Science in Medical Technology. Later on, I added a certificate course in Caregiving; my studies during this course included child care and care for individuals with special needs. In 2009, I completed an international TEFL course (Teaching English as a Foreign Language), and I have completed 3 training courses for the Primary Years Program (PYP) from the IBO: Teaching and Learning in the PYP, Action in the PYP, Concept-based Learning and Assessment in the PYP.
I have been a part of The Canadian Preschool of Warsaw since 2010. This year I have a pleasure to be Juniors’ Homeroom Teacher.

Nauczyciel: Paulina Ptasińska

Pochodzę z Warszawy i dołączyłam do zespołu Przedszkola na początku 2017 roku. Ten rok szkolny będzie moim trzecim rokiem na stanowisku nauczyciela współprowadzącego grupę Seniors, a drugim – nauczyciela nauczania zintegrowanego w języku polskim w grupie Seniors Advanced.

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie z tytułem magistra Edukacji wczesnoszkolnej oraz licencjata Pedagogiki specjalnej, specjalność: Tyflopedagogika i Pedagogika kreatywności. Brałam również udział w dodatkowych wykładach takich jak: Społeczeństwo, nierówność społeczna i zmiana społeczna oraz Ochrona dziecka. Jestem również wykwalifikowanym wychowawcą kolonijnym. Podczas studiów miałam okazję pracować z dziećmi w wielu różnych szkołach i instytucjach, od przedszkoli po gimnazja, także w szkołach specjalnych.

Ukończyłam także szkolenie IB: Making the PYP happen in the early years.

Jestem bardzo podekscytowana tym rokiem szkolnym i perspektywą pracy z naszymi małymi bohaterami, którym chętnie pomogę dokonywać nowych odkryć i rozwijać swą kreatywność!

Nauczyciel: Kateryna Wajda

Pracuję w Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie od października 2015 roku. Zaczęłam jako asystentka na zastępstwa dla wszystkich grup. Urodziłam się na Ukrainie, a kiedy miałam sześć lat, przeprowadziliśmy się do Polski, dlatego rozumiem, jak to jest być cudzoziemcem w Polsce.

Ukończyłam Filologię rosyjską na Uniwersytecie Warszawskim z tytułem licencjata z kwalifikacjami pedagogicznymi. Aby dowiedzieć się więcej o zachowaniu i psychice dziecka, postanowiłam rozpocząć studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, który ukończyłam z tytułem magistra w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej. W tym roku będę nauczycielem współprowadzącym grupę Seniors.

Jestem również nauczycielem szachów w grupach Juniors, Seniors i Seniors Advanced. Rok temu ukończyłam kurs „Opiekun przedszkolnego koła szachowego” i z przyjemnością pracuję nad rozwojem umiejętności logicznego myślenia naszych uczniów.

Nauczyciel: Kinga Kłoczko

Nazywam się Kinga Kłoczko. Ukończyłam Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego z tytułem licencjata w zakresie Edukacji przedszkolnej/elementarnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. We wrześniu 2018 roku rozpoczęłam studia magisterskie związane z terapią pedagogiczną.

Aby poszerzyć swoją wiedzę, brałam udział w projekcie „Nowoczesny Pedagog”. W ramach projektu prowadzone były warsztaty, kursy, zajęcia projektowe oraz wizyty studyjne. Między innymi: warsztaty z dr. Kevinem Spencerem – twórcą metody Hocus Focus, warsztaty na temat nowoczesnych metod w pedagogice: „Uniwersalne projektowanie w dydaktyce”, „Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji”, „Angielski dla pedagogów”, „Metoda projektowa i warsztatowa w praktyce szkolnej”, „Moralność i empatia w pracy pedagoga”, „Animacja zabaw”, „W cudzych butach – opracowywanie metod rozwijania empatii” – projekt w ośrodku wychowawczym, warsztaty z bajkoterapii.

Podczas studiów brałam udział w warsztatach teatralnych: „Jak wprowadzić przedszkolaki w świat niewidomych osób” oraz uczestniczyłam w wielu dodatkowych konferencjach. Ukończyłam kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla dzieci oraz kurs wychowawcy kolonijnego. Praktyki zawodowe odbyłam w przedszkolach, szkołach oraz szkołach specjalnych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam również pracując jako opiekunka, wychowawca kolonijny, animatorka oraz wolontariusz.

Do zespołu Przedszkola dołączyłam w marcu 2018 roku. Zaczęłam jako nauczyciel na zastępstwa i nauczyciel popołudniowej sali zabaw. Od dwóch lat mam przyjemność pracować jako nauczyciel przedszkolny i wspomagający.

Nauczyciel: Aliaksandra Kozik

I was born and raised in Belarus. I graduated from Vitebsk State University with a Bachelor’s degree in English and music education in 2013. During and after my studies, l had the opportunity to work with children.
In 2015 I decided to move to Poland to further my education. Last year, I graduated from the Higher School of Tourism and Foreign Languages with a Master’s degree and also finished TEFL pedagogical training.
I began to work in preschool three years ago. It is a great pleasure for me to be a member of the Canadian Preschool of Warsaw.

Glyza 02

Nauczyciel: Glaiza Velasquez

This is going to be my sixth year at the Canadian Preschool of Warsaw. I come from the Philippines and am a Spanish Filipino. I am bilingual: I speak both English and Tagalog.
I arrived in Poland for my studies and I have enjoyed it so much, especially working as an assistant at The Canadian Preschool that I decided to stay in Poland for a longer period of time. In Poland I have finished a company training concerning basic medicine and medical products, which allowed me to work as an assistant at medical congresses combined with vascular and heart surgery. I study Polish language and culture (I speak Polish on level B2).
Lately, I graduated from the Higher School of Tourism and Foreign Languages with a Bachelor’s degree in English Philology and also finished TEFL pedagogical training.

Nauczyciel: Vita Tsymbaliuk

I was born and raised in Ukraine. Since I went to university I started working as a private tutor of English to students of different age groups. I graduated from Chernivtsi National University with a Bachelor’s Degree in English Phililogy in 2017, and then I made a decision to move to Poland to continue my studies at University of Social Sciences. In 2019 I graduated with a Master’s Degree in the same field. It is the third year of me being a member of the Canadian Preschool of Warsaw and working with children of different age groups here, gives me a versatile teaching experience.

Nauczyciel: Koleka Jajula

I was born and raised in South Africa. I qualified in Journalism and have worked in business in a career spanning 15 years in Communications and Training. In my spare time I was a volunteer English tutor and qualified as a TEFL instructor in 2018.

A passionate tennis player, I have coached children as young as 4 years old for 10 years.

I have a true zeal for working with our youngest learners! Helping each child progress in all areas of their development – academic, social, language, and motor – is a challenge that I am honored to accept daily. I strive to create a community of learners that nurtures this growth in a positive, fun environment.

Nauczyciel: Karolina Dziewulska

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i uzyskałam tytuł magistra w zakresie Edukacji początkowej i wczesnego nauczania języka angielskiego.
Pracuję w naszym przedszkolu od lutego 2011 roku. Zaczynałam jako asystent grup Smilies i Juniors, a następnie pracowałam w Seniors. Przed moim urlopem macierzyńskim byłam wychowawcą grupy Smilies.
Jestem w pełni przygotowana do realizacji Primary Years Programme w naszym przedszkolu. Brałam udział w trzech warsztatach PYP: Making the PYP Happen, Teaching and Learning in the PYP, Action in the PYP.

Kasia Preschool 02

Nauczyciel: Katarzyna Kuźmińska (urlop macierzyński)

Nazywam się Katarzyna Kuźmińska. Pracę w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej rozpoczęłam dziewięć lat temu. Pracowałam jako wychowawca w grupach Smilies oraz Juniors. Dodatkowo realizowałam polską podstawę programową w grupach Seniors, a także prowadziłam zajęcia z języka polskiego dla dzieci pochodzących z innych krajów.

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z tytułem magistra Glottodydaktyki i Nauczania Zintegrowanego z Językiem Angielskim oraz studia podyplomowe z zakresu Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.

Podczas studiów pracowałam jako asystent przedszkolny w Wielkiej Brytanii. Miałam okazję opiekować się dziećmi w wieku 2-5 lat oraz organizować dla nich różnego rodzaju aktywności.

Wraz z kadrą pedagogiczną Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej i Przedszkola Kanadyjskiego od początku uczestniczyłam w procesie akredytacji IB. Ukończyłam certyfikowane szkolenia Making the PYP Happen, Teaching and Learning in the PYP, Action in the PYP and Concept-Based Learning.

SPECJALIŚCI

Margot-01-200x300

Język francuski – Margot Nowak

Nazywam się Margot Nowak. Pochodzę z malowniczego miasteczka Frybourg w Szwajcarii i jestem absolwentką Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW na Wydziale Filologii.

Mam duże doświadczenie w nauczaniu dzieci francuskiego. Jestem członkiem Instytutu Francuskiego w Polsce. Uczyłam w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Francuskiej i jako wychowawczyni w szkole publicznej byłam odpowiedzialna za edukację z j. francuskiego ponad setki dzieci na wszystkich poziomach. Od ośmiu lat pracuję jako nauczyciel języka francuskiego w CSW.

Przygodę z Przedszkolem rozpoczęłam pięć lat temu. Brałam udział w szkoleniach IB i warsztatach metodycznych, takich jak Action in the PYP, Concept-Based Learning and Assessment in the PYP.

Nadal rozwijam swoje umiejętności w Instytucie Lingwistyki Stosowanej (ILS) Uniwersytetu Warszawskiego, który jest niezależną jednostką badawczo-szkoleniową, kształcącą tłumaczy, lingwistów i nauczycieli języków obcych.

Muzyka – Coki Marquez

I was born in Chile into a family of musicians. From a very young age I developed an interest for music and singing, at twelve I began learning traditional music. Because of my family’s cultural popularity in the midst of a military dictatorship, we were exiled to France in the early 80’s.

I rapidly began to study music in my city’s conservatory and soon became specialized in classic percussion. While still very young, I became a professional musician.

This led me to learn other types of music genres for which I studied Cuban and African percussion in Cuba and in France. I also became a composer and musical arranger in various styles, and created several musical productions. This all led me to be examined by the SACEM, a French society of composers, and to receive my certificate as such.

Somewhere along the way I discovered my passion for teaching, particularly children. In 2001-2002 I studied Music Therapy at the International Center for Music Therapy (C.I.M) after which I created a method called Vocal Resonance Therapy with which I have been working since 2017.

I am passionate about holistic teaching for children, I taught at The Canadian Elementary School from 2015 to 2017 and am very happy to now be teaching Preschool.

The earlier musical awakening and teaching begin, the more profound their benefits can be for children in their daily lives, giving them the opportunity to grow more confidently within themselves and to better develop their creative minds beyond limits.

I could write pages about the lifetime walking the path of music that remains recorded in my heart, with these words I will just say how much I love teaching and seeing the spark in the eyes of children as they marvel at sounds, instruments and musical notes.

Plastyka – Hanna Zwierzchowska

My name is Hanna Zwierzchowska and I graduated from the Academy of Fine Arts in Warsaw (Interior Design Department and Art Pedagogy Department) with a Master’s degree.

Currently I work in cooperation with three major cultural institutions in Warsaw: Museum of Modern Art in Warsaw, Ujazdowski Castle Centre for Contemporary Art and National Institute of Architecture and Urbanism, where I am part of education teams.

Beside working in education I am an active artist occupied mostly by painting and design. I have been a multiple scholar in and outside of Poland: student at the Accademia di Belle Arti di Bologna in Italy (Erasmus Programme), designer of ceramics in Portugal (Leonardo da Vinci Programme), educational methods researcher at European museums (scholarship from the Minister of Culture and National Heritage in Poland)

WF – Krzysztof Michałowski

My name is Krzysztof Michałowski and I graduated from Academy of Physical Education and Sports in Gdańsk with a Master’s degree.
I used to play for Polonia Bydgoszcz and Brda Bydgoszcz (Junior football teams).

I have been a Physical Education teacher at The Canadian School of Warsaw and The Canadian Preschool of Warsaw since 2015. I have completed a pediatric first aid training, I am also a Lacrosse instructor and skiing instructor.

PSYCHOLOG PRZEDSZKOLNY

Marta Żysko-Pałuba

Nazywam się Marta Żysko-Pałuba i jestem absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz podyplomowych studiów psychoterapeutycznych atestowanych przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Psychologiczne. Wiedzę w zakresie psychoterapii wzbogacam poprzez poznawanie najnowszych metod psychoterapii skierowanych do pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, uczestnicząc w licznych konferencjach i szkoleniach. Od lat jestem aktywnym nauczycielem akademickim w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie.

Doświadczenie zdobywam, prowadząc prywatną praktykę psychologiczną, organizując warsztaty edukacyjne dla kadry pedagogicznej, szkolenia dla rodziców oraz terapię grupową dla dzieci w oparciu o metodę bajkoterapii i inne nowoczesne rozwiązania. Jestem konsultantką niektórych działań produkcyjnych stacji TVN, m.in. „Surowi Rodzice”, „Sekrety Chirurgii”, „Idealna Niania”, „Mama kontra Mama” oraz „Masterchef Junior”, a także częstym gościem w programach telewizyjnych „Dzień dobry TVN”, „Rozmowy w toku”, „Kawa czy herbata” TVP 1, „Pytanie na śniadanie” TVP 2 oraz TVN 24.

W praktyce psychologicznej konsultuję, udzielam porad, diagnozuję i prowadzę psychoterapię (specjalizuję się w zaburzeniach lękowych, mutyzmie wybiórczym, zaburzeniach OCD, depresji, nieśmiałości, obniżonym poczuciu własnej wartości, rozwodach, zaburzeniach zachowania, trudnościach w uczeniu się, dysleksji, moczeniu oraz innych problemach wychowawczych).

Prywatnie jestem mamą 18-letniej Klary i 8-letniej Laury oraz fascynatką i aktywną uczestniczką sportów takich jak bieganie, żeglarstwo oraz narciarstwo.

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Nazywam się Anna Wysocka i jestem pielęgniarką szkolną. Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa uzyskany na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.