Loading...
/ZESPÓŁ
ZESPÓŁ2019-05-08T14:47:01+00:00

PREZES ZARZĄDU

Monika Chandler

CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI

Del Chandler

DYREKCJA PRZEDSZKOLA

Joanna Rechnio-Haciuk

Nazywam się Joanna Rechnio-Haciuk. Funkcję dyrektora Kanadyjskiego Przedszkola pełnię przez ostatnie 9 lat. Ukończyłam studia magisterskie z filologii romańskiej z przygotowaniem pedagogicznym, a następnie podyplomowe Studia Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Na potrzeby mojej funkcji ukończyłam studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z Elementami Terapii Pedagogicznej.

Wcześniej spędziłam 4 lata w Londynie, gdzie 2 lata pracowałam w przedszkolach jako nauczyciel na zastępstwo, a 2 lata w prywatnej, prestiżowej szkole międzynarodowej Parsons Green Prep School w Fulham&Chelsea. Praca w Anglii pozwoliła mi zdobyć cenne doświadczenie, jak również ukończyć szkolenia z angielskiej podstawy programowej, skutecznych metod pracy z tablicą interaktywną, Dobrej Praktyki Higienicznej, Pierwszej Pomocy Pediatrycznej. W 2006 otrzymałam status wykwalifikowanego nauczyciela (QTS) pozwalający na pracę na rynku brytyjskim.

Po powrocie do Polski w 2008, zostałam zatrudniona w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej i tak zaczęła się moja wieloletnia przygoda z anglojęzyczną edukacją w Warszawie, która stała się zarówno moim zawodem, jak i pasją.

Wraz z Kanadyjską Szkołą przechodziłam przez proces akredytacji IB, zdobywając wiedzę z dziedziny metody projektowej poprzez udział w 5 certyfikowanych szkoleniach: Making the PYP happen, Teaching and Learning in the PYP, Pedagogical Leadership in the PYP, Action in the PYP and Concept-based Learning.

KOORDYNATOR PRZEDSZKOLA

Kamila Kozicka

preschool@canadian-school.pl

Nazywam się Kamila Kozicka i jestem koordynatorem biura przedszkola. Jestem absolwentką
Instytutu Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: tłumaczenie, z kwalifikacjami
pedagogicznymi.

Moja kariera zawodowa obejmuje stanowisko korektora i redaktora w wydawnictwie, jednak dopiero
praca w Kanadyjskiej Szkole w Warszawie pozwoliła mi w pełni wykorzystać moje umiejętności.
Pracę w Szkole Kanadyjskiej rozpoczęłam w roku 2006, pierwotnie jako koordynator biura
Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej, kiedy to miałam okazję uczestniczyć w jednym ze szkoleń IB
Making the PYP happen.

Od 2011 r. pracowałam jako koordynator biura Kanadyjskiego Gimnazjum, a od roku 2013 mam
niezmierną przyjemność być częścią zespołu Kanadyjskiego Przedszkola w Warszawie.

NAUCZYCIELE

10247318_766881856675817_921818037824082045_n

Nauczyciel: Magda Barszczewska

Nazywam się Magda Barszczewska i pracuję w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej od 2006 r. Zaczynałam jako pomoc w świetlicy szkolnej, a po trzech latach zostałam nauczycielem współprowadzącym grupę przedszkolną oraz wychowawcą.

Jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, kierunek Towaroznawstwo. Bezpieczeństwo żywności jest moim hobby, ale nic nie daje mi tyle przyjemności, co praca z dziećmi. Jestem również wykwalifikowanym wychowawcą kolonijnym i miałam okazję zdobyć doświadczenie w tej dziedzinie. Od dawna interesuję się również psychologią dziecięcą. W roku 2009 ukończyłam studia pedagogiczne na SGGW, a w 2014 – studia podyplomowe na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie Edukacji początkowej i terapii pedagogicznej dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.

W Kanadyjskiej Szkole miałam okazję uczestniczyć w warsztatach doskonalenia zawodowego, które wzbogaciły moją wiedzę. Ukończyłam trzy warsztaty IB: Making PYP happen, Teaching and Learning in the PYP and Action in the PYP.

Nauczyciel: Karolina Dziewulska (urlop macierzyński)

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i uzyskałam tytuł magistra w zakresie Edukacji początkowej i wczesnego nauczania języka angielskiego.
Pracuję w naszym przedszkolu od lutego 2011 roku. Zaczynałam jako asystent grup Smilies i Juniors, a następnie pracowałam w Seniors. Przed moim urlopem macierzyńskim byłam wychowawcą grupy Smilies.
Jestem w pełni przygotowana do realizacji Primary Years Programme w naszym przedszkolu. Brałam udział w trzech warsztatach PYP: Making the PYP happen, Teaching and learning in the PYP, Action in the PYP.

Kasia Preschool 02

Nauczyciel: Katarzyna Kuźmińska (urlop rodzicielski)

Nazywam się Katarzyna Kuźmińska. Pracę w Kanadyjskiej Szkole Podstawowej rozpoczęłam dziewięć lat temu. Pracowałam jako wychowawca w grupach Smilies oraz Juniors. Dodatkowo realizowałam polską podstawę programową w grupach Seniors, a także prowadziłam zajęcia z języka polskiego dla dzieci pochodzących z innych krajów.

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z tytułem magistra Glottodydaktyki i Nauczania Zintegrowanego z Językiem Angielskim oraz studia podyplomowe z zakresu Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.

Podczas studiów pracowałam jako asystent przedszkolny w Wielkiej Brytanii. Miałam okazję opiekować się dziećmi w wieku 2-5 lat oraz organizować dla nich różnego rodzaju aktywności.

Wraz z kadrą pedagogiczną Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej i Przedszkola Kanadyjskiego od początku uczestniczyłam w procesie akredytacji IB. Ukończyłam certyfikowane szkolenia Making the PYP happen, Teaching and learning in the PYP, Action in the PYP and Concept-Based Learning.

Donna 02

Teacher: Ms. Donalyn Pietrzykowski (maternity leave)

This year I will be Juniors’ homeroom teacher and I come from the Philippines. I am a native speaker of both English and Tagalog. My university education is a Bachelors’ degree from Science in Medical Technology. Later on I added a certificate course in Caregiving; my studies during this course included child care and care for individuals with special needs. In 2009 I completed an international TEFL course (Teaching English as a Foreign Language), and I have completed 3 training courses for the Primary Years Program (PYP) for IBO: Teaching and Learning in the PYP, Action in the PYP, and Concept-based Learning.
I have been a part of The Canadian Preschool of Warsaw since 2010.

Gosia 04

Nauczyciel/ Koordynator Programu Polskiego: Małgorzata Rzetelska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, kierunków Edukacja wczesnoszkolna oraz Filologia angielska.
Brałam udział w szkoleniach takich jak: psychologia dziecięca, programowanie neurolingwistyczne, warsztaty metodyczne dla wykładowców języka angielskiego, cykl spotkań dla nauczycieli zatytułowany “New Age of Inquirers” w oparciu o koncepcje PYP, a także szkolenia PYP: Making the PYP happen, Assessment in the PYP and Concept-based Learning.
Moja praktyka zawodowa obejmuje pracę w przedszkolach, a także w szkole podstawowej i średniej. W tym czasie byłam nauczycielem w grupie 2-3-latków, co było doświadczeniem niezapomnianym, radosnym i satysfakcjonującym. Uświadomiłam sobie, jak satysfakcjonujące może być nauczanie.
W Kanadyjskim Przedszkolu pracuję od lipca 2012 r. jako nauczyciel współprowadzący grupy Juniors oraz wychowawca grupy Smilies, a w tym roku szkolnym mam przyjemność być wychowawcą grupy Juniors.

Teacher: Ms. Ritu Khurana

My name is Ritu Khurana and I was born and raised in India. I graduated with a Bachelor’s degree in Commerce and later completed Masters in Commerce. I also graduated with a Bachelor’s degree in Education. In addition I have Diploma in “Nursery Teacher Training” from “All India Early Childhood Care and Education” and “Cambridge International Diploma in Teaching and Learning”. I have 6 years of experience in education.  I began my career as a math teacher in India. I have also taught in one of the reputed schools in Bangalore, India as an English Literature teacher for two years. One year ago I moved to Poland. It’s been pleasure to be the part of the team at The Canadian Preschool of Warsaw as Smilies’ Homeroom Teacher; I have completed the online course of “Making PYP Happen”.

Teacher: Ms. Suzanne Rossouw

I come from South Africa. My teaching career started off in South Africa, where I taught Drama at my alma mater, before heading off to South Korea to teach English. After two years there, I relocated to Singapore where I had the wonderful opportunity to work in a Reggio Emilia-inspired preschool while completing my Master’s in Early Childhood Education. I spent a few years working as a class teacher, after which I was offered the role of Atelierista, a role that I thoroughly enjoyed, as I was able to utilize my knowledge, love and background in the arts. After five years in Singapore, I spent two more years working in Hong Kong, before returning home to spend a few precious months with my family. This year I will be Seniors homeroom teacher.

Teacher: Ms. Katie White

My name is Katie White and I was born and raised in Tasmania, a small island state in Australia. I graduated from the University of Tasmania with a Bachelor of Contemporary Art and later returned to complete a postgraduate study, so that I now have a Masters in Teaching, with an emphasis on early childhood education. Two years ago I moved to Poland to start working in a small private kindergarten and before this I had spent four years living and working as a teacher in a school  just outside of Shanghai. I am excited to be Seniors’ Advanced homeroom teacher; I have completed the IBO courses: ‘Making PYP Happen’ an ‘Assessment in the PYP’. I am looking forward to learning more and more about this exciting teaching philosophy in my second year at the Canadian Preschool of Warsaw.

Teacher / Early Years Coordinator: Ms. Brigette Henk-Gulatowska

I am originally from California, in the United States. I completed my university studies at the University of California, including bachelor’s degrees in Comparative Literature and Women’s studies and certificates in early childhood education. I later earned a master’s in European Studies, a postgraduate diploma in American Studies and am currently completing a master’s in Education. Part of my program included coursework meeting the requirements for the IB Educator Award, which is in addition to the PYP workshops that I have completed. I have eleven years of teaching experience, including in IB schools in Poland, Azerbaijan and Germany.

Nauczyciel: Paulina Ptasińska

Pochodzę z Warszawy i dołączyłam do zespołu Przedszkola na początku 2017 roku. Ten rok szkolny będzie moim drugim rokiem na stanowisku nauczyciela współprowadzącego grupę Seniors Advanced, a pierwszym – nauczyciela nauczania zintegrowanego w języku polskim w grupie Seniors.

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie z tytułem magistra Edukacji wczesnoszkolnej oraz licencjata Pedagogiki specjalnej, specjalność: Tyflopedagogika i Pedagogika kreatywności. Brałam również udział w dodatkowych wykładach takich jak: Społeczeństwo, nierówność społeczna i zmiana społeczna oraz Ochrona dziecka. Jestem również wykwalifikowanym wychowawcą kolonijnym. Podczas studiów miałam okazję pracować z dziećmi w wielu różnych szkołach i instytucjach, od przedszkoli po gimnazja, także w szkołach specjalnych.

Jestem bardzo podekscytowana tym rokiem szkolnym i perspektywą pracy z naszymi małymi bohaterami, którym chętnie pomogę dokonywać nowych odkryć i rozwijać swą kreatywność!

Teacher: Ms. Kate Vayda

Pracuję w Kanadyjskim Przedszkolu w Warszawie od października 2015 roku. Zaczęłam jako asystentka na zastępstwa dla wszystkich grup. Urodziłam się na Ukrainie, a kiedy miałam sześć lat, przeprowadziliśmy się do Polski, dlatego rozumiem, jak to jest być cudzoziemcem w Polsce.

Ukończyłam Filologię rosyjską na Uniwersytecie Warszawskim z tytułem licencjata z kwalifikacjami pedagogicznymi. Aby dowiedzieć się więcej o zachowaniu i psychice dziecka, postanowiłam rozpocząć studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, który ukończyłam z tytułem magistra w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej. W tym roku będę nauczycielem współprowadzącym grupę Smilies.

Jestem również nauczycielem szachów w grupach Juniors, Seniors i Seniors Advanced. Rok temu ukończyłam kurs „Opiekun przedszkolnego koła szachowego” i z przyjemnością pracuję nad rozwojem umiejętności logicznego myślenia naszych uczniów.

Nauczyciel: Kinga Kłoczko

Nazywam się Kinga Kłoczko. Ukończyłam Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego z tytułem licencjata w zakresie Edukacji przedszkolnej/elementarnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. We wrześniu 2018 roku rozpoczęłam studia magisterskie związane z terapią pedagogiczną.

Aby poszerzyć swoją wiedzę  brałam udział w Projekcie Nowoczesny Pedagog .W ramach projektu prowadzone były  warsztaty, kursy, zajęcia projektowe oraz wizyty studyjne. Między innymi: warsztaty z dr Kevinem Spencerem-  twórcy metody Hokus Pokus, warsztaty  na temat nowoczesnych metod w pedagogice: ,,Uniwersalne projektowanie w dydaktyce’’, ,,Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji’’, ,,Angielski dla pedagogów’’, ,,Metoda projektowa i warsztatowa w praktyce szkolnej’’, ,,Moralność i empatia w pracy pedagoga’’, ,,Animacja zabaw’’ , ,,W cudzych butach -opracowywanie metod rozwijania empatii’’- projekt w ośrodku wychowawczym, warsztaty z bajkoterapii.

Podczas studiów brałam udział w  warsztatach teatralnych: ,,Jak wprowadzić przedszkolaki w  świat niewidomych osób’’ oraz uczestniczyłam w wielu dodatkowych konferencjach. Ukończyłam kurs pomocy przedmedycznej dla dzieci oraz kurs na wychowawcę kolonijnego. Praktyki zawodowe odbyłam w przedszkolach, szkołach oraz szkołach specjalnych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam również pracując jako opiekunka, wychowawca kolonijny, animatorka oraz wolontariusz.

Do zespołu Przedszkola dołączyłam w marcu 2018 roku. Zaczęłam jako nauczyciel na zastępstwa i nauczyciel świetlicy. Od września mam przyjemność pracować jako nauczyciel przedszkolny w grupie Seniors.

English Co-teacher: Ms. Aliaksandra Kozik

l was born and raised in Belarus. I graduated from Vitebsk State University with a Bachelor’s degree in English and music education in 2013. During and after my studies, l had the opportunity to work with children.
In 2015 I decided to move to Poland to further my education. Last year, l graduated from the Higher School of Tourism and Foreign languages with a Master’s degree.
I began to work in preschool two years ago . It is a great pleasure for me to be a member of the Canadian School of Warsaw.

Sztuka: Gabriela Wojciechowska

Czuję się zarówno artystką, jak i nauczycielem. Ukończyłam Wydział Sztuk Pięknych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie uzyskałam dyplom magistra w zakresie Malarstwa i edukacji artystycznej. Mam również kwalifikacje z zakresu Arteterapii w Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu Warszawskiego. Przez 15 lat pracowałam jako wykwalifikowany nauczyciel sztuki w szkołach prywatnych w Warszawie, przez 5 lat uczyłam dzieci przedszkolne, a na pokładzie CSW podróżuję od 2011 roku.

W mojej pracy z dziećmi za szczególnie ważne uważam zrozumienie, że proces twórczy rządzi się własnymi prawami, a cierpliwość, uważność i poczucie humoru zawsze powinny być nagradzane.

Ostatnio zainteresowały mnie warsztaty dla dzieci i dorosłych oparte na lokalnych zagadnieniach historycznych, podczas których również staram się zaangażować uczestników do kreatywnego działania.

Margot-01-200x300

Język francuski: Margot Nowak

Nazywam się Margot Nowak. Pochodzę z malowniczego miasteczka Frybourg w Szwajcarii i jestem dumną matką uroczego trzynastolatka. Nauczanie języka francuskiego jest moją wielką pasją, która z każdym rokiem rośnie. Mija mój czwarty rok w Przedszkolu i siódmy w Szkole Kanadyjskiej w Warszawie.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, mam duże doświadczenie w nauczaniu języka francuskiego. Z pasji do języka oraz kultury francuskiej prowadziłam warsztaty dla dzieci od najmłodszych lat w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Francuskiej w Warszawie.

Jako były nauczyciel i wychowawca byłam odpowiedzialna za edukację uczniów na wszystkich poziomach. Będąc bardzo komunikatywnym i zaangażowanym pedagogiem, wciąż udoskonalam swoje umiejętności na szkoleniach IB, spotkaniach Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Francuskiego PROF-EUROPE i Instytutu Francuskiego.

MUSIC&RHYTHMICS: Mr. Coki Marquez

I was born in Chile into a family of musicians. From a very young age I developed an interest for music and singing, at twelve I began learning traditional music. Because of my family’s cultural popularity in the midst of a military dictatorship, we were exiled to France in the early 80’s.

I rapidly began to study music in my city’s conservatory and soon became specialized in classic percussion. While still very young I became a professional musician.

This led me to learn other types of music genres for which I studied Cuban and African percussion in Cuba and in France. I also became a composer and musical arranger in various styles, and created several musical productions. This all led me to be examined by the SACEM, a French society of composers, and to receive my certificate as such.

Somewhere along the way I discovered my passion for teaching, particularly children. In 2001-2002 I studied Music Therapy at the International Center for Music Therapy (C.I.M) after which I created a method called Vocal Resonance Therapy with which I have been working since 2017.

I am passionate about holistic teaching for children, I taught at the Canadian primary school from 2015 to 2017 and am very happy to now begin teaching preschool.

The earlier musical awakening and teaching begin, the more profound their benefits can be for children in their daily lives, giving them the opportunity to grow more confidently within themselves and to better develop their creative minds beyond limits.

I could write pages about the lifetime walking the path of music that remains recorded in my heart, with these words I will just say how much I love teaching and seeing the spark in the eyes of children as they marvel at sounds, instruments and musical notes.

ASSISTANTS

Glyza 02

Assistant: Ms. Glaiza Velasquez

This is going to be my fifth year at the Canadian Preschool of Warsaw. I come from the Philippines and am a Spanish Filipino. I am bilingual: I speak both English and Tagalog.
I arrived in Poland for my studies and I have enjoyed it so much, especially working as an assistant at The Canadian Preschool that I decided to stay in Poland for a longer period of time. In Poland I have finished a company training concerning basic medicine and medical products, which allowed me to work as an assistant at medical congresses combined with vascular and heart surgery. I study Polish language and culture (I speak Polish on level B2).
At the moment I am preparing to pass my Cambridge exams. I am also doing a degree in English Philology.

PSYCHOLOG SZKOLNY

Marta Żysko-Pałuba

My name is Marta Żysko-Pałuba and I am a graduate of the SWPS University of Social Sciences and Humanities and postgraduate psychotherapeutic studies certified by the Polish Psychiatric and Psychological Association. I enrich my knowledge in the field of psychotherapy by learning the latest methods of psychotherapy aimed at working with children, teenagers and adults, participating in numerous conferences and trainings. I have been an active academic teacher at the Pedagogical University in Warsaw for years.

I gain experience while conducting private psychological practice, organizing educational workshops for teaching staff, training for parents and group therapy for children based on the method of fairy tale therapy and other modern solutions. I am a consultant of some TVN productions, including ‘Strict Parents’, ‘Secrets of Surgery’, ‘Perfect Nanny’, ‘Mom vs. Mom’ and ‘Masterchef Junior’, as well as a frequent guest on TV programs ‘Dzień dobry TVN’, ‘Rozmowy w toku’, ‘Kawa czy Herbata’ TVP 1, ‘Pytanie na śniadanie’ TVP 2 and TVN 24.

Within my psychological practice, I consult, advise, diagnose and conduct psychotherapy (I specialize in anxiety disorders, selective mutation, OCD disorders, depression, shyness, reduced self-esteem, divorce, behavioral disorders, learning difficulties, dyslexia, bedwetting, and other parenting problems).

Privately, I am a mother of 18-year-old Klara and 8-year-old Laura and an enthusiast and active participant of sports such as running, sailing and skiing.

Nazywam się Marta Żysko-Pałuba i jestem absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz podyplomowych studiów psychoterapeutycznych atestowanych przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Psychologiczne. Wiedzę w zakresie psychoterapii wzbogacam poprzez poznawanie najnowszych metod psychoterapii skierowanych do pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, uczestnicząc w licznych konferencjach i szkoleniach. Od lat jestem aktywnym nauczycielem akademickim w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie.

Doświadczenie zdobywam, prowadząc prywatną praktykę psychologiczną, organizując warsztaty edukacyjne dla kadry pedagogicznej, szkolenia dla rodziców oraz terapię grupową dla dzieci w oparciu o metodę bajkoterapii i inne nowoczesne rozwiązania. Jestem konsultantką niektórych działań produkcyjnych stacji TVN, m.in. „Surowi Rodzice”, „Sekrety Chirurgii”, „Idealna Niania”, „Mama kontra Mama” oraz „Masterchef Junior”, a także częstym gościem w programach telewizyjnych „Dzień dobry TVN”, „Rozmowy w toku”, „Kawa czy herbata” TVP 1, „Pytanie na śniadanie” TVP 2 oraz TVN 24.

W praktyce psychologicznej konsultuję, udzielam porad, diagnozuję i prowadzę psychoterapię (specjalizuję się w zaburzeniach lękowych, mutyzmie wybiórczym, zaburzeniach OCD, depresji, nieśmiałości, obniżonym poczuciu własnej wartości, rozwodach, zaburzeniach zachowania, trudnościach w uczeniu się, dysleksji, moczeniu oraz innych problemach wychowawczych).

Prywatnie jestem mamą 18-letniej Klary i 8-letniej Laury oraz fascynatką i aktywną uczestniczką sportów takich jak bieganie, żeglarstwo oraz narciarstwo.

PIELĘGNIARKA

Anna Wysocka

Pracuję w The Canadian School of Warsaw od 2005 roku zarówno w przedszkolu, jak i szkole podstawowej.
Posiadam tytuł magistra pielęgniarstwa na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
oraz tytuł magistra pedagogiki Uniwersytetu Humanistyczno-Ekonomicznego w Łodzi.
Obecnie kończę studia podyplomowe w zakresie Psycho-Dietetyki w Wyższej Szkole Społeczno-Humanistycznej w Warszawie.